Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

ik heb het de afgelopen dagen geprobeerd zonder kap en het probleem blijft zicht voordoen

serienummer van de box begint met 8A1313

Production date: 20081013

ik heb nu een originele image van dmm geinstalleerd draait heel erg stabiel maar ik kom er niet uit hoe ik CCcam erop moet installeren. weet iemand hoe ik dit moet doen?

mvg

DM800HD PVR 120gb

Geplaatst:

Ik heb dit ook voor als ik openpli erin zet , regelmatig greenscreens . Heb er nu gemini 5.0 in , en ook geen problemen meer . Ook hier een originele DM800 van goed een maand oud .

vu+ ULTIMO, SAB titan II, triax 88 cm , multi feed houder triax , 4 vizyon quad lnb's 0,1dB , astra1,2,3, hotbird

Geplaatst:
Origineel bericht van: smoking

Ik heb dit ook voor als ik openpli erin zet , regelmatig greenscreens . Heb er nu gemini 5.0 in , en ook geen problemen meer . Ook hier een originele DM800 van goed een maand oud .

heb je problemen met openpli dan lijkt het me wel zo netjes dat je ze dan ook meldt zodat we eventuele problemen kunnen voor zijn

in de praktijk komt het er echter op neer dat gebruikers skins gebruiken die ze ergens op he tinternet gevonden hebben, de meeste ervan zijn niet compatible met openpli waardoor je een greenscreen crashscherm van de skin krijgt

DM8000 + DM800SE + VU+DUO + Wavefrontier T90 + 10LNBs

Hemertje.Dreambox Webmaster

Sat-nerds Moderator

Plinux Member

Geplaatst:

Als ik voor de DM800 van enkele maanden oud een PLI image via de webinterface (STOP functie bij booten) inlaad loopt dit altijd vast op het booten.

Met Gemini 5.0 heb ik dit probleem niet, kennelijk zit er in de PLI images iets wat dit veroorzaakt.

Heb dit met 3 verschillende DM800 boxjes geprobeerd, 1 van 6 maanden oud en 2 van +/- 2 maanden oud.

Ik begreep uit diverse topics dat dit te maken had met de tuners?

Geplaatst:

Misschien heb je dan op de harddisk een directory backup staan waar iets corrupts in staat. PLi gebruikt deze directory om settings e.d. terug te zetten bij het opnieuw flashen, maar als er iets fout staat dan kan het misgaan. Verwijder (of rename) die directory eens in de root van de harddisk.

Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Geplaatst:

In die GS was geen lijn te trekken . Dan eens tijdens het kijken gewoon . Dan weer tijdens het navigeren door het menu enz . Leek net m'n kathrein die ik ervoor had toen daar e2 pas op verscheen smile.

Enige nadeel bij gemini vind ik dat soms nog wat traag reageert bij navigatie in de menu's . Maar heb Telenet gehad , dus ben veel trager gewend laugh .

vu+ ULTIMO, SAB titan II, triax 88 cm , multi feed houder triax , 4 vizyon quad lnb's 0,1dB , astra1,2,3, hotbird

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen