Gast satdevil Geplaatst: 9 juni 2010 Geplaatst: 9 juni 2010 12 april heb ik gereageerd op een aanbieding 1 jaar hd tv incl gratis ontvanger. 18 mei mail ontvangen dat 18 mei is verwerkt en binnen 7 dagen zou ik de ontvanger krijgen,nu is het 9 juni en heb nog niks ontvangen maar wel al 5 euro afschrijven voor het hd pakket. Denk al zo 20 keer gebeld te hebben maar steeds het bandje belt u later terug wachttijden te lang. Is het een optie om naar een cd dealer te gaan met dit probleem denk zelf van niet hij er niet tussen gaat staan denk ik. Iemand nog een idee wat ik kan doen. mvg
Codx Geplaatst: 9 juni 2010 Geplaatst: 9 juni 2010 Dat de wachttijden lang zijn en je beter later kan terugbellen is een standaard boodschap. Niet meteen de hoorn er op gooien maar gewoon volhouden, krijg je vanzelf iemand aan de telefoon. SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder IPTV: KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV KPN plus+ TV box / Android 4K IPTV box / Kodi & Plex / 100+ TB Storage
Gast Paullo Geplaatst: 9 juni 2010 Geplaatst: 9 juni 2010 Wat zou je denken van een schriftelijke ingebrekestelling aan CDS met verzoek tot levering per kerende van de ontvanger of een mailbericht aan de klantendienst. Het loopt soms wel eens ergens mis. Dus om nu direct van maffiapraktijken te gaan spreken ..... Greets
satencom Geplaatst: 9 juni 2010 Geplaatst: 9 juni 2010 weet niet met welk telefoon nummer je hebt gebeld, met dit nummer moet het lukken met een tussen komst van een dealer dat is ook niet de oplossing je hebt een van de zenderpakketten? Op dit nummer 0900 – 9323 (€ 0,15 per minuut) krijgt u antwoord op al uw vragen. Volgens de wet van Bartjens moet het kunnen En met de vriendelijke groeten Hendrik En Is je Probleem opgelost? Help anderen door te vertellen hoe je dat hebt gedaan.
radio man Geplaatst: 9 juni 2010 Geplaatst: 9 juni 2010 Ik krijg altijd binnen 2 dagen antwoord op mails, hoewel niet altijd to the point. Maar ik ben ook weleens teruggebeld.
User001 Geplaatst: 9 juni 2010 Geplaatst: 9 juni 2010 Tjongejonge, overdrijven is ook een vak hoor. De levering van een ontvanger gaat mis en er wordt gelijk geschreeuwd over maffia-praktijken. Maar goed, 3 mogelijke alternatieve oplossingen: 1) Stuur ze een mailtje met de vraag of ze kunnen nagaan wat er fout is gegaan, waarom de tuner er nog niet is en op welke termijn ze het probleem hebben opgelost 2) Ga naar 'het andere forum' en PM daar de klantenservice. 3) Bel nogmaals (bij voorkeur op een rustig tijdstip) en negeer de boodschap. Dit is tevens de duurste optie.
Gast Henri Aalten Geplaatst: 9 juni 2010 Geplaatst: 9 juni 2010 Het is bij mij toen ook misgegaan, met de ontvanger toe te sturen. Ik heb een mail gestuurd, en alles uitgelegd. 2 dagen later ben ik gebeld, en het kwam goed. Ik kreeg als aanbod het gehele zenderpakket open voor een maand. Dit laatste moet nog wel gebeuren. Ik zou zeggen, neem even contact op.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen