Gast smily01 Geplaatst: 9 juni 2010 Geplaatst: 9 juni 2010 Hallo, Ik ben van plan om een Multiyenne Twin aan te schaffen, alleen is mijn vraag aan jullie of er misschien goedkopere alternatieven op de markt zijn waarmee je hetzelfde resultaat krijgt? Alvast bedankt voor jullie reacties!!!
Murdock Geplaatst: 9 juni 2010 Geplaatst: 9 juni 2010 Ik blijf van mening dat de TDS88 een te kleine openingshoek heeft voor 28-13 oost. Ik heb hier veschillende metingen aan gedaan. Een goedkoop alternatief is de Digiality T85. Receiver: VU+ Solo 4K Schotel: Digiality 85cm multifocus, 4x Triax PLL LNB, 4x Digiality DiSEqC 1.0 High-Iso (Astra1-2-3, Hotbird)
Spotvogel Geplaatst: 9 juni 2010 Geplaatst: 9 juni 2010 Nee. De Triax 88 gaat probleemloos met 28/23,5/19/13. De 78 is te klein.
Murdock Geplaatst: 9 juni 2010 Geplaatst: 9 juni 2010 Het zal allemaal wel beeld geven maar als je met meetapparatuur aan de gang gaat zie je gewoon dat de 88 een te kleine openingshoek heeft, dit is trouwens ook duidelijk in de technische info terug te vinden. De 78 doet het beter, maar uiteraard met een iets mindere BER en C/N. Ik heb het hier dan over regen reserve. Receiver: VU+ Solo 4K Schotel: Digiality 85cm multifocus, 4x Triax PLL LNB, 4x Digiality DiSEqC 1.0 High-Iso (Astra1-2-3, Hotbird)
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen