Gast zzzzzzz Geplaatst: 9 juni 2010 Geplaatst: 9 juni 2010 Ik had al een utility voor DVR-MS (Microsoft Mediacenter) files die ik zelf ontwikkeld had, maar nu zie ik ook een tool voor TS files staan (H264 of niet, maakt niet uit). Het resultaat van de tool is een SRT file. http://www.videoredo.net/msgBoard/showthread.php?p=71117#post71117 Denk dat enkele mensen dit wel kunnen gebruiken.
Snoopy Geplaatst: 1 augustus 2010 Geplaatst: 1 augustus 2010 Bedankt, zal het zo meteen eens testen want ProjectX laat nog wel een steekjes vallen. BBC lukt meestal wel maar Channel4, More4 etc TTX 888 teletekst lukt meestal niet. Alleen jammer van die DOS 'interface'.
Snoopy Geplaatst: 1 augustus 2010 Geplaatst: 1 augustus 2010 Werkt prima. Waar ProjectX het om onbegrijpelijke redenen laat afweten plukt deze utility (toch een Windows interface) prima de .SRT uit TTX 888. De ondertitel liep iets te vroeg, maar het is een fluitje van een cent dat even te synchroniseren met Subtitle Workshop. Het geteste bestand was een .TS die met VideoReDo H.264 was bewerkt.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen