Gast Techman Geplaatst: 9 juni 2010 Geplaatst: 9 juni 2010 Hallo Allemaal, Ik heb eindelijk mijn mythbuntu systeem goed draaien op 10.04. Hoe kan ik nu op de meest eenvoudige manier de transponders en de kanalen toevoegen. Moet ik de transponders in de database zetten of hoe gaat dit het eenvoudigst.
Earthfinder Geplaatst: 10 juni 2010 Geplaatst: 10 juni 2010 Je kan in MythTV toch een fullscan doen van de satelliet. Dat is de meest eenvoudige manier. Heb je alle kanalen maar daarna moet je wel de overbodige kanalen verwijderen. Je kan ook per transponer scannen en scan je alleen die tp's waar de zenders op zitten die je wilt hebben. Is wat makkelijker te onderhouden. Mvg, Andries HTPC-Software: LibreELEC 9HTPC-Hardware: Raspberry Pi 2 + Raspberry Pi 3
Gast Techman Geplaatst: 20 juni 2010 Geplaatst: 20 juni 2010 Bedankt! Ik heb eerst alleen maar eens de transponder gepakt waar Nederland 1 op zit. Vervolgens krijg ik ongeveer 80 kanalen die worden toegevoegd.
Earthfinder Geplaatst: 21 juni 2010 Geplaatst: 21 juni 2010 Dat is wel erg veel... De NL-kanalen zitten er gewoon tussen? HTPC-Software: LibreELEC 9HTPC-Hardware: Raspberry Pi 2 + Raspberry Pi 3
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen