Ga naar inhoud


[RE-8000HD] [RE-9000HD] Update V10826 Beschikbaar voor de Octagon


sathopper

Aanbevolen berichten

Origineel bericht van: rkelly
Is die 1.08.26 wel van Octagon zelf?

Op hun eigen site (de .com site) is de laatste versie 1.08.16


Ja zeker alleen de officiele importeur net zoals Rebox brengt ook een gekuisde versie uit. Met name de plugin functie is Taboe vanwege de mogelijkheid om dan CCam te draaien. De Octagon moderator krijgt de verse firmware rechtstreeks uit Korea en zet deze zeer rap online. smile

Citaat:

Werkt een SECA 3 kaart eigenlijk probleemloos met deze firmware?


Geen enkel probleem met de update hier. Ik hoor collega's met deze versie ook niet klagen. Allen incl, mijzelf gebruiken de Seca3 kaart. wink
Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 51
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • Moderator
Origineel bericht van: sathopper
Ja zeker alleen de officiele importeur net zoals Rebox brengt ook een gekuisde versie uit. Met name de plugin functie is Taboe vanwege de mogelijkheid om dan CCam te draaien. De Octagon moderator krijgt de verse firmware rechtstreeks uit Korea en zet deze zeer rap online.
Werkt een SECA 3 kaart eigenlijk probleemloos met deze firmware?


Wordt de Rebox software niet locaal aangepast voor de fastscan functie en de interne kaartlezer voor de Seca kaarten?

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
Wordt de Rebox software niet locaal aangepast voor de fastscan functie en de interne kaartlezer voor de Seca kaarten?

In de Octagon firmware zit ook de fastscan.

Alleen niet in de Atevio.

Ook werkt de s3 kaart nog steeds goed.

Groeten Remo

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Voorlopig was het FC-knudde met de Rebox RE-9000HD PVR. Er was niet mee te werken, de laatste firmware volgens de site van Rebox (Applicatie versie FS v 1.08.01 zit er in van 26-03-2010, dit had ik genoteerd voor dat mijn RE-9000HD PVR retour ging via mijn Dealer naar Rebox.) zat er in maar het Menu werkte niet goed, de Exit knop werkte niet, pas een dag later wel af en toe, als hij 25 minuten aan heeft gestaan kreeg je de melding Service fout en het beeld staat dan vast en na 20 sec. was het geluid ook weg, niets werkte dan, ik moest hem dan stroomloos zetten, doch als je dan verder ging dan stond hij binnen 3 minuten vast, hij moest eerst afkoelen (was slechts hand warm), terwijl de Rebox gewoon op tafel staat (zonder kleedje) omdat waar hij in moet komen te staan is nog bezet door de Philips Box van UPC die in sept. retour gaat, maar dat is een ander verhaal. Na (straks) 1 jaar UPC weer terug met Satellietontvangst waar ik eerder 20 jaar plezier me heb gehad!

Inmiddels vernomen: Volgens Rebox ligt het probleem niet in de hardware maar in de software, volgens zijn zeggen komt er dan ook deze week nieuwe firmware uit waarin dit opgelost is.

Hopelijk komt de Rebox dan "gezond" retour.

 

VU+ DUO (OpenPLI) PVR 0,5Tb. - Visiosat G3C - 3x Alps Universal Quattro LNB - EMP Multiswitch 13-4 - C-Tech 5100 HDTV PVR COMBO Plus.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...
  • 3 maanden later...

Klopt, doch ook de Homecast HS9000 is verleden tijd, deze was wel oké, maar werkte net goed met de EMP-Centauri Multiswitch 13/4 Profi Line Plui-6. Met de VUDUO met OpenPLI wink (werkt als een Dreambox) heb ik totaal geen problemen. Het Homecastteam raden me aan om een Spaun multiswitch te nemen, dus niet, een beetje te prijzig!

VU+ DUO (OpenPLI) PVR 0,5Tb. - Visiosat G3C - 3x Alps Universal Quattro LNB - EMP Multiswitch 13-4 - C-Tech 5100 HDTV PVR COMBO Plus.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...