Gast DoctorEvil78 Geplaatst: 10 juni 2010 Geplaatst: 10 juni 2010 Hallo allemaal. Ik heb een probleem. Ik bezit twee HD ontvangers die beiden op een vaste schotel aangesloten zijn. Nu wil ik tijdens het WK die 2 ontvangers naast elkaar zetten, om op de ene ontvanger HD Ned 1 te kijken, en via ontvanger 2 radio 1 verslag via de astra 1 van Jack van Gelder te beluisteren. Ik heb een en ander uitgeprobeerd, maar het synchroon lopen met elkaar laat te wensen over. Is er misschien iemand die een oplossing weet?
paardengek Geplaatst: 10 juni 2010 Geplaatst: 10 juni 2010 Dat zal waarschijnlijk nooit helemaal synchroon gaan. Met vriendelijke groet, paardengek Door veel lezen en prutsen kom je er wel!
Drs. IJzerbout Geplaatst: 10 juni 2010 Geplaatst: 10 juni 2010 Citaat: Dat zal waarschijnlijk nooit helemaal synchroon gaan. Zeg maar: helemaal nooit. Het geluid van de radio en TV feed gaat via 2 volkomen andere wegen en hebben een grote afwijkende latency. "On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."
Gast Dreamie Geplaatst: 11 juni 2010 Geplaatst: 11 juni 2010 Ik weet niet of een van je ontvangers het ondersteunt, maar door middel van timeshift kun je het signaal dat eerder binnenkomt met een gewenste vertraging laten meelopen met het andere signaal.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen