Gast smily01 Geplaatst: 10 juni 2010 Geplaatst: 10 juni 2010 Ik heb een vraag over de aanschaf van een twintuner of 2 aparte tuners. Ik heb al een Multyenne TWIN aangeschaft en zoek daarbij een goede en goedkope twintuner of een combinatie van 2 tuners. De tuner(s) moet in ieder geval compatible zijn met Canal Digitaal en ik wil graag 1 TV en een DVD-recorder met harddisk op de tuner(s) aansluiten.Ook moet er een harddiskmogelijkheid op zitten. Verder heb ik er geen eisen aan. Weet jullie hier goede merken? Alvast bedankt voor jullie antwoord!!!
roymar Geplaatst: 12 juni 2010 Geplaatst: 12 juni 2010 Wat meer info zou handig zijn, zoals wil je hd gaan ontvangen, wil je fastscan hebben, wil je gaan hobbien met je ontvanger?? Waarom wil je overigens een DVD-recorder gebruiken als je een HDD in je onvanger wilt zetten. Gr.Roymar Mutant HD2400,Vu+ Duo, Xtrend ET6000, 2x Relook 400s, Skystar2 en Wavefield WV85THDS schotel 1W/5E/9-10E/13E/19.2E/23.5E/28.2E en de satellietmeter Xsarius HD easy
Tonskidutch Geplaatst: 12 juni 2010 Geplaatst: 12 juni 2010 Loewe all in one LCD tv. ciao True North Rebekka Bakken
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen