Ga naar inhoud


instellen v-box met pvr4000


Gast

Aanbevolen berichten

hallo, heb sinds gisteren een v-box op mijn toppie aangesloten, maar blijf problemen houden met de limieten.

handmatig draaien en posities vastleggen is geen probleem, als ie automatisch moet gaan draaien geeft hij dat wel in beeld aan,valt echter meteen op een er2 storing of hij geeft het teken voor de software limiet aan.

wat is nu de juiste volgorde van vastleggen van referentie en limieten???

ook vreemd is dat hij wel van zelf aanspringt als ik de ontvanger aanzet, maar schakelt niet vanzelf uit.

kan iemand mij op weg helpen?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


Over het uitzetten dat klopt en is niets aan te doen. Dus aan laten staan of uitzetten met de hand. Het andere probleem komt omdat er verkeerde limieten in staan. ER2 betekend dat je rotor tegen de hardware limiet aanzit, en het is geen Software limiet, die word aangegeven door LL of HH. Dus moet je resetten door de stekker er uit te halen. Dan power knop indrukken en vast BLIJVEN houden terwijl je stekker er weer in steekt. Resetten is klaar als hij van 10 naar 0 geteld heeft. Dan de instelling van de satellieten instellen via je toppie (wel naar installateur mode gaan)het fijnafstellen kun je het beste doen met de 2 knopjes boven op je V-box, en dan opslaan. Dan moet het klaar zijn. Als je het nodig vind kun je de limieten instellen via je Toppie

 

groeten Herbie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...