Snoopy Geplaatst: 10 juni 2010 Geplaatst: 10 juni 2010 De nieuwe (oranje) CanalDigitaal kaart lijkt het niet te doen in mijn Diablo Light software rev 2.3. Kan ik een andere softcam op de Diablo zetten zodat ik met mijn CanalDigitaal HD abo toch nog wat heb aan deze CAM ??
Snoopy Geplaatst: 11 juni 2010 Auteur Geplaatst: 11 juni 2010 Heb hier in ieder geval alle CD HD kanalen aan het draaien met UnderWorld 1.93 en de oranje CD kaart. Gek genoeg doen de SD kanalen het (nog) niet. Een tweede Diablo met 1.94 weigert alles. Als iemand een andere softcam weet die op de Diablo draait en de nieuwe CD kaart accepteert dan hoor ik het graag.
YUGI Geplaatst: 11 juni 2010 Geplaatst: 11 juni 2010 ccam draait niet diablo light alleen op diablo wifi. gr
Snoopy Geplaatst: 12 juni 2010 Auteur Geplaatst: 12 juni 2010 Hmm, jammer, het ging niet eens om ondeugende dingen maar alleen om de CAM zelf. Ben intussen iets verder: heb twee Diablo's. Zelfde hardware en UnderWorld versie. De ene leest de CD kaart wel, de andere niet. IpnoSys valt blijkbaar niet te installeren met Cas Interface Studio ??
juleke21 Geplaatst: 12 juni 2010 Geplaatst: 12 juni 2010 ipnosys gaat alleen op diablo2 met cas3 doe ik het.
Snoopy Geplaatst: 12 juni 2010 Auteur Geplaatst: 12 juni 2010 Hmmm, dit is toch echt een 'Diablo Light' topic ....
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen