Ga naar inhoud


Nieuwe HD fastscan lijst, tevreden of een ergenis?


ceesv

Aanbevolen berichten

  • Moderator

De laatste CD fastscan lijst vind ik geen verbetering.

De HD zenders zitten nu wel erg versplinterd in deze lijst.

BBC HD op 100, ITV HD op 102, Anixe HD op 91, Servus HD op 92 het etalage kanaal daarvoor op 12,

De nederlandse SD zenders vanaf 270

De Engelse sd zenders op 300

 

Ben ik de enige of vonden jullie de voorgaande zenderindeling beter?

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites


De CD FastScan zenderlijsten waren, zijn en blijven een ergernis.

Ik ben er nu maar mee gestopt en haal per kwartaal de zenderlijst via de optie Automatisch binnen.

Dat betekent dan wel dat ik elke keer de zenderlijst opnieuw op volgorde moet zetten.

Het zou inderdaad een zegen zijn als je een optie zou hebben om de oude zenderlijst te laten staan en dat alleen de nieuwe dan wel gewijzigde zenders worden toegevoegd.

 

Mac Mini M2 2023 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb nog geen HD ontvanger, maar met de SD ontvanger heb ik de HD zenders zitten tussen 101 en 150.

Daarna volgen de FTA zenders (151 t/m 296) en de Radio zenders (vanaf 300).

Liever had ik gezien dat de FTA zenders weer werden terug geplaats tussen 101 en 250 en de HD Kanalen (die ik toch niet met mijn ontvanger kan ontvangen) verwijderen of plaatsen tussen 251 en 300.

 

Wat betreft de HD lijst, op de site van Canal Digitaal werkt men met kleurcombinaties, maar waarom staat Nickelodeon (65) niet bij de andere kinderzenders (40 t/m 43)?

Tussen 11 en 13 had ik ARD HD (11), ZDF HD (12), en BBC HD (13) gezet zodat je tussen 11 en 16 publieke omroep zenders hebt staan uit buurlanden.

Ik heb een M7 MZ 101 ontvanger.

Canal Digitaal ik mis, Discovery, Eurosport 1&2, TLC, Animal Planet en ID 

Graag Fox, SBS9, RTL-Z, Comedy Central, Spike, Nickelodeon, 24 Kitchen,  History en MTV NL in HD.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...