Ga naar inhoud


[RE-9000HD] werkt de RE9000 scart uitgang goed?


Gast Satwok

Aanbevolen berichten

Ik wil een IR-scart zender kopen (van het merk met dezelfde naam als de pot engelse plantensmeersel met de gele deksel + k) en ik vroeg me af of iemand hier al ervaring mee heeft. Een tijdje geleden las ik op dit forum dat de scart uitgang van de RE9000 niet naar behoren werkt, ik heb hem ook nog niet aan de praat kunnen krijgen na ge-experimenteer met een scartkabel verbinding naar een externe hardiskrecorder. Ik wil boven graag TV kijken via deze IR-scart met het Rebox SD signaal.

Link naar reactie
Delen op andere sites


hier kom ik niet helemaal uit wel mooi bedacht een merk mag je wel noemen

geen links naar de internet site

Volgens de wet van Bartjens moet het kunnen

 

En met de vriendelijke groeten Hendrik

 

En Is je Probleem opgelost? Help anderen door te vertellen hoe je dat hebt gedaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

De scart uitgang functioneert prima je moet alleen de resolutie op 576i instellen met de resolution toets op je AB. Ook HD wordt dan door de downscaler netjes naar 576i PAL omgezet naar composiet video en RGB.

 

Dus tegelijkertijd via de scart kijken en HD kan dus niet. Bij hogere resoluties of progressive krijg je dan ook de melding: video output will not be availible.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt Sathopper, in het omschakelen van de resolutie zat/zit natuurlijk het probleem, ik heb er niet meer aan gedacht dit om te zetten, waarschijnlijk een gevalletje Alzheimer-light...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: sathopper
De scart uitgang functioneert prima je moet alleen de resolutie op 576i instellen met de resolution toets op je AB. Ook HD wordt dan door de downscaler netjes naar 576i PAL omgezet naar composiet video en RGB.

Dus tegelijkertijd via de scart kijken en HD kan dus niet. Bij hogere resoluties of progressive krijg je dan ook de melding: video output will not be available.


Helemaal mee eens.

Ik heb dan de RE-8000 en ben ook erg blij dat op mijn OUDE glasbak-tv, HD signalen worden downwarded naar 576i, zodat ik TOCH de uitzending kan bekijken. Opnames hiervan worden toch in HD opgenomen.

Een plus-punt vergeleken met wat andere satboxjes, die dit niet doen. Bij hen is 'HD signaal, -moet- HD output, anders niet' .. en dat is bij de ReBOX dus best netjes opgelost.

ReBOX RE-8000HD PVR - Firmware v1.11.30 Loader v1.54
2x WD PP Elite 320gb - TRIAX 88 - Moteck SG-2100A
W - 45-30-27.5-24.5-22-18-15-12.5-11-8-7-5-4-1
E - 4.8-7-9-10-13-16-19.2-21.5-23.5-26-28.2-31-33-36-39-40.1-42-45

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...