alx Geplaatst: 14 juni 2010 Geplaatst: 14 juni 2010 Het maakt voor de verzekeraar echt niets uit hoe je het hebt geflikt! Opgevoerd is opgevoerd. Als er een wettelijke maximumsnelheid voor bestaat, is dat maatstaf. Ik ben allergisch voor pollen en mensen die regels uitvaardigen, maar er zichzelf niet aan houden. Amstrad650D2Mac>>TF5000PVR>>etc.>>/DB7025+/TF5300KPN,VU+Duo Moteqc2100a-schotel 1mtr-X-Cam/Aston 1.05.
JohnO Geplaatst: 14 juni 2010 Geplaatst: 14 juni 2010 volgens mij betalen deels de ziektekostenverzekeraars en of de gemeente de scootmobielen Dus eraan rommelen lijkt me erg onverstandig Tenzij je hem volledig zelf bekostigd hebt zit je dus met het probleem dat het niet je eigendom is. Dat al bovenop je verzekeringsprobleem als er iets door jouw snelheid met een ander gebeurd ( bijv je rijd een jeugdige fietser omver) die vervolgens de rest van zijn leven in een scootmobiel moet zitten vanwege een door jou aangebracht letsel met als gevolg een beperking of handicap, dat wil je toch zeker niet omdat je ergens iets sneller wil zijn...... beetje nadenken hoor Groet, John 52,44 Noord 6,53 Oost Emmen Drenthe Nederland
Gast Kimble Geplaatst: 14 juni 2010 Geplaatst: 14 juni 2010 Het gaat mij ook niet om het verschil van nu naar 23, maar een 14 km a 15 km is wel gewenst. Turbo-knop is ook maar een geintje. Wil niet geflitst worden door mijn vrouw Zit hier midden in de polder en in de stad is snelheid toegestaan, maar hier op het platteland waar ik op het apparte fietspad maar 1 fietser in een kwartier hooguit tegenkom en geen kinderen spelen, tja.... onbegrijpelijk. In Stadskanaal "schakelen" ze nog een keer naar standje 6 en halen me in. Nu staan ze op standje 5 anders krijgen ze een lamme duim van aan/uit/aan/uit/aan/uit. Ga denk maar solliciteren voor een invalidebak. Zit ik ook nog eens droog en uit de wind.
Big fellow Geplaatst: 15 juni 2010 Geplaatst: 15 juni 2010 Wat je kan doen is de feedback beinvloeden door een flip flop in serie te zetten met de terugkoppeling puls. Dan "denkt" de controller dat hij maar de helft van de snelheid haalt en zal opvoeren totdat de snelheid "correct" is (wat dus de dubbele snelheid zou wezen...) Schakelaar erbij om de flip flop te omzeilen, en je bent weer terug naar normaal... De zgn. turbo knop ;-) “Success is not final, failure is not fatal: it is the courage to continue that counts.” ~ Winston Churchill
Gast Kimble Geplaatst: 15 juni 2010 Geplaatst: 15 juni 2010 Heb denk wel een oplossing gevonden. Een kennis van me uit Stadskanaal heeft dezelfde scoot. Eens vergelijken wat ik er allemaal meet en hoe de besturing loopt. Software moet eruit te halen zijn (programmer ofzo) en in mijn scoot te zetten.
bigm Geplaatst: 21 juni 2010 Geplaatst: 21 juni 2010 ff via google gezocht....het blijkt dat het in de stuurprint zit....wil je meer snelheid, dan een andere stuurprint.....of wat voltages verhogen wie weet wat morgen brengt........ik niet....ik weet niet eens wat er gisteren gebeurde
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen