Gast bobelen Geplaatst: 11 juni 2010 Geplaatst: 11 juni 2010 ik las dat op 24-6 de nieuwe iphone 4 uitkomt,iemand een idee wat de verbeteringen zij en of er meer mogelijk heden opzitten en wat hij gaat kosten
satencom Geplaatst: 11 juni 2010 Geplaatst: 11 juni 2010 Scherm iPhone 4 zeer breekbaar Zij lieten de iPhone 4 drie keer van ongeveer een meter hoogte vallen. De eerste twee keer overleefde het apparaat, bij de derde keer was een luid plopgeluid te horen en zat het scherm vol met barsten. 1. Weinig vernieuwing ten opzichte van de bestaande iPhone 3GS (met iOS4-update). De camera en het scherm zijn beter en een beperkte videochat-functie (FaceTime, voorlopig alleen via Wi-Fi) is toegevoegd, maar om daar nou weer veel geld voor uit te trekken? Waarom ook nog steeds geen Wi-Fi hotspot, zoals andere smartphones wel bieden? 2. Een 5 megapixel camera. Megapixels zeggen niets over kwaliteit, maar concurrenten zitten wel al op 12 megapixels, een aanzienlijk verschil. Ook slechts een LED-flitser in plaats van Xenon (zoals op de Nokia N8). 3. Geheugen is niet uitbreidbaar. Met al die apps, games en HD video's is 16GB of 32GB geheugen wat weinig. 4. Batterij is ondanks verbetering nog steeds ondermaats en niet verwisselbaar. 5. Relatief duurder dan topmodellen van concurrenten. En voor die prijs krijg je er nog een schandalig slechte headset bij ook. 6. Achterblijvende online-ervaring. We kunnen heel veel websites niet bekijken omdat Apple vindt dat we geen Flash nodig hebben. Ook is er nauwelijks tot geen aandacht voor sociale netwerken en cloud-diensten, iets waar Google en Microsoft wel flink mee aan de weg timmeren. 7. Voor echte gps-navigatie (niet Google Maps dus) op de iPhone moet je betalen, terwijl dat bij Android (Google Maps Navigatie) en Nokia (Evo Maps) gratis is. 8. De iPhone 4 gaat net als zijn voorgangers alleen verkocht worden door T-Mobile. Gezien de recente problemen bij deze provider kun je daar niet blij mee zijn en het is sowieso bepaald geen pluspunt dat je geen keus hebt. 9. Geen HDMI-uitgang. Iedere nieuwe topsmartphone die de komende tijd gelanceerd zal worden heeft een HDMI-aansluiting (toestellen van Nokia en HTC hebben dit al). 10. Met deze iPhone moeten we het minstens een jaar doen. Tegelijkertijd werkt Google keihard aan vernieuwing van Android. Versie 2.2 is al indrukwekkend en de komende maanden zal het systeem alleen maar beter worden. Over een half jaar loopt iOS4 mogelijk al achter de feiten aan. En vergeet ook de aankomende lancering van Windows Phone 7 niet. Volgens de wet van Bartjens moet het kunnen En met de vriendelijke groeten Hendrik En Is je Probleem opgelost? Help anderen door te vertellen hoe je dat hebt gedaan.
Kowalski Geplaatst: 11 juni 2010 Geplaatst: 11 juni 2010 Verbeteringen t.o.v. iPhone 3 GS: - Dunner (9 mm vs. 12 mm) - Iets langere batterijduur - Beeldscherm 960 x 640 pixels (326 dpi) met de marketingterm "Retina Display" - Processor 1 GHz Apple A4 (Cortex A8) - 5 megapixel (2560 x 1920 pixel) camera met autofocus en LED flits - Frontside camera 640 x 480 voor FaceTime-videobellen - HD Video opnemen met 720p + LED licht, video editing - Wifi 802.11b/g/n (laatste is nieuw) - Behalve accelerometer en kompas ook een gyroscoop (6 assen) - Noise cancellation - Multitasking - Zeer robuust, breekt pas wanneer je deze 3 maal op de beton laat vallen. - Prijs is mij onbekend De standaard headset is van prima kwaliteit, beter dan ik bij andere telefoons gehoord en gezien heb. De verplichte provider T-Mobile is inderdaad een nadeel, ik hoop dat ze dat eens schrappen. Gelukkig kun je ook een providerlockvrije telefoon in het buitenland kopen (misschien bij Mobistar?). Vu+ DUO 4K (OpenPLi), Visiosat 13.0/19.2/23.5/28.2°E
Gast bobelen Geplaatst: 12 juni 2010 Geplaatst: 12 juni 2010 ik ben in de eerste week van juli in de usa , dus ga een kijken wat hij kost
Beheerder Michel Geplaatst: 13 juni 2010 Beheerder Geplaatst: 13 juni 2010 Wat een negatief verhaal zeg. Ik vind het knap dat Apple toch nog zo veel verbeterpunten heeft gevonden zonder van het vertrouwde en overduidelijk met afstand winnende concept af te stappen. De Iphone 3GS is immers al zo gruwelijk vet! Ik denk dat Apple met deze behoorlijk verbeterde 4 serie, voorlopig de winnende kaarten nog wel even in de hand houd. Ik ga de 4 in ieder geval kopen kopen kopen Mijn Iphone draait gewoon met KPN, zonder sim-unlock, zonder jail-break. Gewoon origineel in Belgie zonder abonnement gekocht. De aps die koop je gewoon, want die kosten ook bijna niets! Ik zit in ieder geval niet op een Windows 7 Phone met ingebouwde multi-crashing functionaliteit te wachten Mvg, Michel Ps. De Iphone is een telefoon/mediaterminal. Geen voetbal. De bedoeling is juist om de iphone niet in aanraking met de straat te laten komen Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.
Gast Kimble Geplaatst: 13 juni 2010 Geplaatst: 13 juni 2010 Origineel bericht van: Michel Ik zit in ieder geval niet op een Windows 7 Phone met ingebouwde multi-crashing functionaliteit te wachten Hoe mooi een toestel er wel niet uit kan zien, alleen de OS melding van Microsoft (welke versie dan ook) is voor mij vragen om bergen ellende en dure apps. Heb nu een normale Iphone G3 en bevalt me prima. Hoop echt er meerdere Linux-Phones in NL uitkomen, beetje look-a-like de G3 (bv de ZiiLabs Zii Trinity) en dan stap ik over. Veel open Source Software te krijgen.
GHP Geplaatst: 13 juni 2010 Geplaatst: 13 juni 2010 Wel zeer jammer dat weer alleen T-Mobile deze in Nederland gaat verkopen. Dit alleen al is voor mij een reden om geen iPhone te kopen. Ik heb iets meer dan een jaar de 2G gehad en wou echt voor deze gaan. Vodafone gaf al aan geen iPhone te gaan verkopen, natuurlijk proberen ze je dan een ander toestel aan te smeren. Er waren geruchten over Hi, dat zij de iPhone gingen verkopen, tot op de dag van vandaag nog niets over gehoord... Het toestel los kopen is veel te duur... DreamBox 8000HD PVR (DVB-S/DVB-C) - Dream Elite BH 1.3.3 - CCcam 2.1.4 DreamBox 800HD PVR (DVB-S) - Dream Elite BH 1.3.3 - CCcam 2.1.4 WaveField T55 -0.8/4.8/9.0/13.0/19.2/23.5/28.2
looney2 Geplaatst: 14 juni 2010 Geplaatst: 14 juni 2010 Als je er een beetje op zoekt, kun je her en der elke eierfeun MET een Abo anders dan T-mobile kopen. Meestal nog goedkoper ook nog. BV, ik heb m`n kpn abo verlengd bij een online winkel icm een HTC Desire Bij kpn zou ik €101,50 méér kwijt zijn dan ik nu heb gedaan. En dat voor de zelfde voorwaarden. Dus even zoeken bespaart veel geld, en je kunt de provider kiezen die je zelf wilt. HALLO [deze text leest u alleen als u een illigale versie van windows heeft]
Maku Geplaatst: 21 juni 2010 Geplaatst: 21 juni 2010 Origineel bericht van: satencom 8. De iPhone 4 gaat net als zijn voorgangers alleen verkocht worden door T-Mobile. Gezien de recente problemen bij deze provider kun je daar niet blij mee zijn en het is sowieso bepaald geen pluspunt dat je geen keus hebt. AMSTERDAM – Vodafone gaat de iPhone 4 leveren aan klanten in Nederland, maar dan wel pas in de herfst van 2010 en niet al in juli zoals eigenlijk de bedoeling was. © AFPDat meldt iPhoneclub.nl. Vrijdag werd bekendgemaakt dat de levering van voorbestellingen van de iPhone 4 in Amerika twaalf dagen later geleverd worden dan gepland. Apple bevestigde toen tegenover NU.nl nog dat de lancering van de nieuwe iPhone in Nederland niet verplaatst zou worden. Volgens de iPhoneclub is dit dus echter wel het geval. Verschillende bronnen binnen Vodafone hebben tegenover de website bevestigd dat het telecombedrijf de Iphone 4 gaat verkopen. Oktober Eén van de bronnen bij Vodafone verwacht het nieuwe toestel pas in oktober. Vodafone is namelijk pas eind derde kwartaal of begin vierde kwartaal officieel partner van Apple. Deze informatie is bij verschillende medewerkers bekend. Vodafone wilde de geruchten niet bevestigen. Eerder deze week werd bekend dat Apple op de eerste dag al ruim 600.000 voorbestellingen voor het toestel had ontvangen. Ook bij de lancering van de iPad werd Apple verrast door een onverwacht grote belangstelling. De vertraagde levering in Amerika resulteerde toen in het uitstellen van de lancering in andere landen. De nieuwe iPhone is vanaf 24 juni ook in Frankrijk, Duitsland, het Verenigd Koninkrijk en Japan verkrijgbaar. In juli zouden naast Nederland nog zeventien landen volgen. Dit artikel is te lezen op nu.nl.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen