Ga naar inhoud


prijzen omhoog


Tonskidutch

Aanbevolen berichten


  • Reacties 63
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Origineel bericht van: Tonskidutch
uhm,
de prijzen van de VU+ DUO gaan nog maar eens met 30 euro omhoog


Ja lees ik ook de adviesprijs gaat naar €519,- als reden geven ze de hogere dollarprijs aan en aangezien ze de fabrikant in $$$$ betalen. shocked
Link naar reactie
Delen op andere sites

hij komt in een andere prijsklasse en dan komen er meer alternatieven in beeld, minder verkopen, maar ze kunnen toch nauwelijks leveren dus dat zal de reden wel zijn.

waarschijnlijk verkopen ze er even weinig als nu maar dan tegen meer geld.

en de klanten die er nu geen krijgen krijgen er dan ook geen. Dus die besparen meer geld om iets anders te kopen en zo is de cirkel weer rond.

VU+ Ultimo Open PLI 4, astra 19, 23 en 28 met multytenne

Link naar reactie
Delen op andere sites

helaas is dit geen gerucht.

 

@bossie,

ik zou dat niet te luid zeggen dat je die kocht voor 439, want als de Nederlandse importeur -die zeker meeleest- dit leest, dan zal hij de dealers straffen omdat hij onder zijn vooropgestelde prijs verkocht heeft... confused

 

 

de Nederlandse importeur heeft er nog eens 30 euro bij gedaan.

en dat is dan op aankoopprijs voor dealers exclusief btw.

 

Het gelach zal wederom betaald worden door de klanten.

 

prijzen gaan omhoog voor de end-user van 449 naar 479.

rekening houdende dat in het begin de vu 419 euro kostte en nu 479.

aantal shops in NL en BE zijn al begonnen met de prijzen te verhogen.

 

Ik vind deze handelspraktijk niet netjes als importeur.

de reden van de dollar is een grote lacher, gezien iemand die kan rekenen snel fits heeft dat de dollar en euro nu wel heeeeeeeeeeeeel erg van elkaar verschillen.....niet dus.

 

enfin, de Vu+duo is een goed bak, maar doordat de solo eraan komt heeft de Nederlandse importeur blijkbaar centjes nodig en zijn voorafbetalingen nu ook al een feit voor de dealers naast de verhoging...hoelang dealers dit nog gaan pikken is een raadsel. maar mijn grootvader zei altijd :

"als je sneller wilt lopen dan dat je kan stappen, ga je vroeg of laat op de bek."

 

ook de beloofde upgrade kits die gratis zijn voor de klanten van het eerste uur blijven gewoon uit?

Deze waren nochtans beloofd.

Het aantal klanten dat echt ongeduldig word is groot.

er zijn er te weinig, ik weet het niet hoor?

 

 

De vu+duo is voor mij in ieder geval niet meer van prioriteit.

want ik hou mijn hart vast als er ooit een vu+duo stuk gaat...wat gaat dat leveren van wachttijden?

tja, we hadden die goedkoop, maar nu is dat verhaal wel anders.

 

jammer.....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Pedro Newbie

Ik heb de mijne op 20 februari gekocht voor € 399 excl. HDD en incl. 1 TB € 478.

 

Dat zijn toch wel heel forse prijsstijgingen in een paar maanden tijd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Lithion
Ik heb wel zelf het frontpanel en de SMD-weerstand gesoldeerd.


??? Dit is iets wat ik niet snap.
De meeste mensen kunnen überhaupt niet solderen, laat staan SMD.
Dat hoort een importeur toch gewoon te regelen voor je neem ik aan?

Helemaal omdat alle nieuwe apparaten al een tijd loodvrij gesoldeerd zijn en dus een stuk moeilijker te solderen.

CanalDigitaal, blijf met je vingers van onze opnamemogelijkheden af!

Xtrend ET-9000, Samsung HD322HJ 320Gb, OpenPLi 2.1

Visiosat G4 Quadro, Astra 19.2, Hotbird 13.0, Astra 28.2, Astra 23.5

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hmm, dat "smoesje" van die dollar wil ik wel aannemen..

De DM800 is ook duurder geworden en andere boxen zie ik ook in prijs stijgen.

..gek genoeg is de DM8000 geodkoper. smile

"Een leven dat niet kritisch naar zichzelf kijkt, is het niet waard om geleefd te worden."

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: SatMann
helaas is dit geen gerucht.

@bossie,
ik zou dat niet te luid zeggen dat je die kocht voor 439, want als de Nederlandse importeur -die zeker meeleest- dit leest, dan zal hij de dealers straffen omdat hij onder zijn vooropgestelde prijs verkocht heeft... confused


de Nederlandse importeur heeft er nog eens 30 euro bij gedaan.
en dat is dan op aankoopprijs voor dealers exclusief btw.

Het gelach zal wederom betaald worden door de klanten.

prijzen gaan omhoog voor de end-user van 449 naar 479.
rekening houdende dat in het begin de vu 419 euro kostte en nu 479.
aantal shops in NL en BE zijn al begonnen met de prijzen te verhogen.

Ik vind deze handelspraktijk niet netjes als importeur.
de reden van de dollar is een grote lacher, gezien iemand die kan rekenen snel fits heeft dat de dollar en euro nu wel heeeeeeeeeeeeel erg van elkaar verschillen.....niet dus.

enfin, de Vu+duo is een goed bak, maar doordat de solo eraan komt heeft de Nederlandse importeur blijkbaar centjes nodig en zijn voorafbetalingen nu ook al een feit voor de dealers naast de verhoging...hoelang dealers dit nog gaan pikken is een raadsel. maar mijn grootvader zei altijd :
"als je sneller wilt lopen dan dat je kan stappen, ga je vroeg of laat op de bek."

ook de beloofde upgrade kits die gratis zijn voor de klanten van het eerste uur blijven gewoon uit?
Deze waren nochtans beloofd.
Het aantal klanten dat echt ongeduldig word is groot.
er zijn er te weinig, ik weet het niet hoor?


De vu+duo is voor mij in ieder geval niet meer van prioriteit.
want ik hou mijn hart vast als er ooit een vu+duo stuk gaat...wat gaat dat leveren van wachttijden?
tja, we hadden die goedkoop, maar nu is dat verhaal wel anders.

jammer.....


Upgradekits
Waar jij je boxen inkoopt heeft al lang geleden upgradekits gekregen.
Dit ligt niet aan mij maar aan je dealer.

Vooruitbetaling.
Betreft vooruitbetaling ben je ook slecht geinformeerd, er komen een paar boxen binnen en sommige dealers willen een groter aantal boxen, dit kan maar dan vragen we wel vooruitbetaling. Zo blijft er verschil inzitten en gaan andere dealers niet zeuren waarom ze er maar 10boxen krijgen en iemand anders 50. Tevens is vooruitbetaling heel normaal bij groothandels.

Dollar:
dollar euro maakt heelveel uit hoe dichter ze bij elkaar komen hoe duurder alles word. We hebben zelfs ons winstpremie flink omlaag gedaan zodat de box niet veel duurder word.
Als je product voor 100 euro inkocht met dollar koers van 1,45 dan kost de product nu 119 euro!!
100euro= 145 dollar 145dollar/ 1,21= 119 euro

Verkoopprijs:
Volgens mij haal je veel dingen door elkaar. Doordat veel dealer duurder inkopen hebben we de adviesprijs op 519 euro gezet.
Dit zegt verder helemaal niks. We verwachten dat de VU+ DUO verkocht zal worden tussen 449 en 519 euro.
Dus wat jij zegt prijzen van 449 naar 479 komt niet van ons maar waarschijnlijk van de dealer zelf.

Mut@nt HD51 4K twin DVB-C with Ziggo CIplus

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

spijtig meestal gaat de prijs na verloop van tijd een beetje naar beneden ipv naar boven.

 

We zien wel binnen een paar maanden staat er misschien al weer een ander alternatief klaar

VU+Uno4KSe(1Gb/2,5"HD/Vti15)/VU+DUO(320GB/2.5"HD-Vti11)/Maxdigital (Openpli7.3)- Triax 88cm(Astra 23,5-19,2E)- Channelmaster 1,2 m draaibaar

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Linkey,

 

1. de Belgische importeur heeft amper upgrade kids genoeg gehad om de dekking van de eerste niet RTC boxen te bevoorraden.

Maar mij niet gelaten hoor. Maar alle oudere boxen zullen toch een gratis kit moeten krijgen zoals beloofd op je site, emails...

 

2. de discussie of het aantal boxen doe ik niet meer, zoals eerder heb je klaar uitgelegd dat van de 1000 boxen die jij binnen hebt er max 50 naar België gaan en dat dit volgens jou dan ook logisch is en zelfs nog teveel, want België is veeeeeeeeeeeel kleiner nietwaar?

 

Toch raar dat een paar van jou goede vrienden die nou toevallig wel ook een winkel hebben altijd netjes stock OVER hebben terwijl ze hier de backorder lijsten aan elkaar kunnen nieten en gebruiken als lange vlaggen...maar ja, België is kleiner...of is het het feit dat wij Belgen misschien niet altijd jou strategie willen volgen qua je verkoop?

Dan komen we aan het punt verkoopprijs.

 

3. jij hebt idd de advies prijs op 519 euro nu gezet. dus lekker 100 euro meer dan in den beginnen.

en nu schrijf jij hier doodleuk dat de prijs wel tussen 449 en 519 mag zijn???

Ik herinner mij een zinnetje : wie zich niet aan de voorop gestelde regels houdt, krijgt gewoon geen boxen meer.

is dat niet iets anders of noem je dat vrije markt economie?

 

aah ja, juist, je moet in de winkel of je eshop zetten 519, maar als mensen je contacteren mag je wel onder de prijs gaan.

weet je hoe ik dat noem : bedrog aan je klanten !

 

dus klanten die geen korting vragen heb je er bij deze al oplegt voor x aantal euro.

Dat noem ik nu eens handelaars/importeurs waar mensen weten zich goed te moeten voelen...leuk.

 

4. dollar, tja, wat heb jij gedaan als de dollar zakte confused

 

Dus ja, ik denk dat ik er totaal naast zit zeker?

zal wel hé.

 

Ik hoop niet voor jou dat je een succesverhaal zodanig aan het uitmelken bent, dat je je vroeg of laat moet zien dat je teveel melk wilde uit de koe.

 

Jammer dat je op deze manier een goed box aan het kapot maken bent...over naar andere alternatieven die eraan komen?

aaah die was ik vergeten, je werkt in stilte aan een eigen"VU", die goedkoper zal zijn(wordt op andere forums nu ook al bevestigd)....ik snap het niet allemaal meer zo goed??

maar ja, die Belgen toch hé crazy

 

dit was dan ook het laatste wat ik over deze hele historie neerschrijf.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...