Ga naar inhoud


prijzen omhoog


Tonskidutch

Aanbevolen berichten

Origineel bericht van: Littlesat
De eerste keer was een andere verhoging dan de tweede keer... De eerste keer misschien door het success... Dat daarmee is de VUPlus duo nog altijd het goedkoper alternatief (praktisch de helft) tov de nog veel te dure DM8000.


Precies en dat is allemaal prima toch. Ik ben voor een vrije, niet gereguleerde marktwerking. Ben je te duur dan kopen de mensen vanzelf niet meer of komt er weer een andere speler voor minder. Da's het leven :D

Met de nieuwe € 519,- zit ie niet meer op de helft van de 8000 dus ik ben benieuwd wie er nu toch voor de bewezen 8000 gaat i.p.v. de relatief nieuwe Duo.

VU+ Solo2 - WaveFrontier T90 - Spaun 4/1 SAR 411 WSG - Inverto Quad Black Ultra - Belden H125 - LG 60PM6700 - 13E-19.2E-23.5E-28.2E

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 63
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Weining ondernemers hier geloof ik?

Om als bedrijf succesvol te zijn moet je zoveel mogelijk verkopen tegen zo hoog mogelijke prijs. Geen enkel bedrijf doet iets voor de hobby, winst maken is de doelstelling van elke onderneming.

 

Er moet dus een balans gevonden worden tussen verkochte aantallen en winstmarge. Als ze voor de vroegere prijs niet aan te slepen heb je je product te goedkoop in de markt gezet.

Dus prijsverhoging is een logisch vervolg. Dat de kostprijs hier een factor van belang is lijkt me sterk.

DM8000, DM500HD Loewe Xelos, Samsung LED, WD My Book T55 4x Alps Quad

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder

Ik heb twee opmerkingen.

 

1. De vertegenwoordiging van een handelaar in België en de vertegenwoordiging van een handlaar in Nederland gebruiken nu dit forum om mensen tegen elkaar uit te spelen en om conflicten of meningsverschillen uit te vechten.

 

Dat doen jullie maar fijn op jullie eigen forums.

 

2. Ik heb minimaal bij 3 leden verkapte reclame uit hun berichten moeten vissen.

 

Opmerkingen als:

 

- Mijn handelaar uit Lutjebroek

- Via PM meer informatie over waar je nog steeds goedkoop kunt kopen

 

en maar van dat soort verkapte reclame opmerkingen zonder enige meerwaarde laten jullie achterwege. De volgende keer sluit ik het topic of sluit ik tijdelijk dit VU+ forum of heeft het lid een perma-ban.

 

De regels van dit forum zijn duidelijk en het zijn bijna altijd dezelfde leden die opzettelijk de grenzen opzoeken.

 

Mvg,

 

Michel

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder

Kan je mij even uitleggen wat de meerwaarde is van inkoop prijzen op een forum gooien?

 

Mvg,

 

Michel

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Lithion

Tuurlijk. Ik ga mijn box opsturen van BE naar NL om één simpel weerstandje te solderen? Die is dan min 2 weken onderweg en je loopt de kans dat die onderweg verloren of defect gaat.

SMD kan je wel solderen. Zeker als het om een SMD weerstandje gaat waar er geen andere onderdelen in de weg zitten. Onderdelen met meerdere pinnetjes zijn moeilijker en in veel gevallen onmogelijk als die te dicht bij elkaar liggen. De printplaat van de vu was trouwens volledig voorzien op een RTC, maar deze hebben ze er gewoon niet op geplaatst. (Bezuinigingen?)


Jij kan het wel, en met je best een aantal andere hobbyisten. Maar de meeste mensen niet en daarom verbaasde het me dat ze het zo blijkbaar doen. En qua opsturen geef ik je groot gelijk, ben ik ook geen fan van.

CanalDigitaal, blijf met je vingers van onze opnamemogelijkheden af!

Xtrend ET-9000, Samsung HD322HJ 320Gb, OpenPLi 2.1

Visiosat G4 Quadro, Astra 19.2, Hotbird 13.0, Astra 28.2, Astra 23.5

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op de site van de NL importeur staat nu weer dit,bericht van de site admin

 

Citaat:
Prijzen VU+ blijven stabiel

Op veel forums kom je berichten tegen dat de VU+ prijzen flink stijgen door de dollar.

Dit is onjuiste informatie en voor zover wij weten zullen de prijzen bij de meeste satellietshops hetzelfde blijven als voorheen.

 

Nou wie het nog weet mag het zeggen. confused

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is toch allemaal best simpel hoor. Als je vindt dat iets te duur is geworden moet je het simpelweg niet kopen. Dat het balen is snap ik ook wel en dat vind ik zelf natuurlijk ook. Het liefst wil niemand meer betalen dan de vorige keer maar maak je keuze.

VU+ Solo2 - WaveFrontier T90 - Spaun 4/1 SAR 411 WSG - Inverto Quad Black Ultra - Belden H125 - LG 60PM6700 - 13E-19.2E-23.5E-28.2E

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Daveys
Het is toch allemaal best simpel hoor. Als je vindt dat iets te duur is geworden moet je het simpelweg niet kopen. Dat het balen is snap ik ook wel en dat vind ik zelf natuurlijk ook. Het liefst wil niemand meer betalen dan de vorige keer maar maak je keuze.


daar ben ik het volledig mee eens.
Ik ben al een ganse tijd aan het nadenken om ook zo ook een vu duo aan te kopen en het moment dat ik dat effectief zal doen zal ik voor mezelf uitmaken of het de prijsverhoging waard is of ik toch voor iets anders ga gaan.
Desalniettemin is het spijtig natuurlijk dat de box in prijs stijgt ^^

VU+Uno4KSe(1Gb/2,5"HD/Vti15)/VU+DUO(320GB/2.5"HD-Vti11)/Maxdigital (Openpli7.3)- Triax 88cm(Astra 23,5-19,2E)- Channelmaster 1,2 m draaibaar

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder

Waarom iemand de prijzen verhoogd of niet kunnen wij met zijn allen niet beoordelen omdat we simpelweg niet over alle informatie en feiten beschikken.

 

Wat ik wel erg dom vind is dat een importeur zegt zijn prijzen te hebben verhoogd en dan vervolgens de verkopers de schuld geeft dat ze de producten duurder worden.

 

Het is mijns inziens volkomen logisch dat een wederverkoper zijn verkoop prijs percentueel verhoogd als zijn inkoop prijs omhoog gaat.

 

De opmerkingen op de website van de importeur en de vele fouten en onvolkomenheden op die website geven wel een zeer onprofessionele indruk.

 

Een tikfoutje maakt iedereen wel eens, maar de website van een bedrijf zou wel iets zorgvuldiger en professioneler ingevuld mogen worden.

 

Mvg,

 

Michel

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Michel
Waarom iemand de prijzen verhoogd of niet kunnen wij met zijn allen niet beoordelen omdat we simpelweg niet over alle informatie en feiten beschikken.

Wat ik wel erg dom vind is dat een importeur zegt zijn prijzen te hebben verhoogd en dan vervolgens de verkopers de schuld geeft dat ze de producten duurder worden.

Het is mijns inziens volkomen logisch dat een wederverkoper zijn verkoop prijs percentueel verhoogd als zijn inkoop prijs omhoog gaat.

De opmerkingen op de website van de importeur en de vele fouten en onvolkomenheden op die website geven wel een zeer onprofessionele indruk.

Een tikfoutje maakt iedereen wel eens, maar de website van een bedrijf zou wel iets zorgvuldiger en professioneler ingevuld mogen worden.

Mvg,

Michel


:D

Ze hebben het inderdaad niet helemaal politiek correct aangepakt bij de importeur :D

VU+ Solo2 - WaveFrontier T90 - Spaun 4/1 SAR 411 WSG - Inverto Quad Black Ultra - Belden H125 - LG 60PM6700 - 13E-19.2E-23.5E-28.2E

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die inkoop prijzen zijn helemaal geen geheim die staan gewoon op internet, een Belg adverteerd er zelfs mee.

En het ging mij erom dat die zelfs gezakt waren, en verdienen moeten handelaars geen probleem maar het is tegenstrijdig.

Inkoop zakt verkoop stijgt dat is wat ik wilden laten zien

TBS IPTV FEEDS NETWERK MAKEN .

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder

Inkoop prijzen horen niet op een forum thuis.

 

Dat zou ik jou niet uit hoeven leggen.

 

Wat anderen doen is niet relevant. Ik spring ook niet in de sloot als jij dat doet.

 

Mvg,

 

Michel

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

gezien bovenstaande zal mijn reactie dan ook wel niet in goede aarde vallen, maar ik kende de inkoopprijzen niet en heb deze informatie wel gewaardeerd.

Mijns inziens is ware informatie zelden ten onrechte op een forum aanwezig, tenzij ergens een wet overtreden wordt natuurlijk, maar dat zie ik hier even niet.

een verschil van inzicht dus. kan geschieden.

VU+ Ultimo Open PLI 4, astra 19, 23 en 28 met multytenne

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...