Ga naar inhoud


WK voetbal en HD


meijelsat

Aanbevolen berichten

Hallo

 

Ik heb voetbal gekeken met wedrijden van Zuid Afrika - Mexico.

Het is mooi en scherp beeld in HD maar ik vraag aan Sat4all leden of Nederland1 echt HD kwalitei heb?

 

Mijn TV is full HD en ontvanger Draembox DM800HD/PVR....

Groetjes Jan (Meijelsat)

Ik ben gehandicapt met slechthorend, moeilijk praten/lopen/bewegen/leren en 100% geestelijke goed. ik weet alles over satelliet-tv en DVD/BLU-RAY

DM7020HD TRIAX 90cm LNB`S

Link naar reactie
Delen op andere sites


Heb een DM800C en DM800S en beiden Ned1HD.

 

Kwam er toevallig ook achter dat mijn Sony bravia lcd een ingebouwde tuner heeft waar NED1 HD vrij is te ontvangen ..dus misschien een tip voor mensen zonder hdontvanger maar wel met een hd lcd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast sjonnie123

Je bedoeld native broadcast HD (1080i).

Gelukkig zendt Ned 1 HD het gewoon uit in 1080i en niet die SD+ waar ze zelf zo trots op zijn.

 

Overigens: Ik dacht dat de FIFA die vuvuzela's hadden verboden, dat is dan niet gelukt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had wel het idee dat het geluid iets achter liep op de beelden, bal ging b.v. op de paal en de commentator reageerde voor m'n gevoel telkens een aantal tellen te laat. (of hij zat knetterstoned in het stadion) :D

 

Bij de 2e wedstrijd viel me dit eigenlijk niet meer op.

 

Op ORF-HD hebben ze trouwens nog een audiostream meelopen met een soort van radiocommentaar. (voor blinden en slechtzienden lijkt me)

Zou hier leuk zijn als je de radio stream met Jack van Gelder kunt kiezen. (moeten ze wel een tikje timeshiften anders is de spanning er elke keer snel vanaf...)

smile

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: D_V
Op ORF-HD hebben ze trouwens nog een audiostream meelopen met een soort van radiocommentaar. (voor blinden en slechtzienden lijkt me)
Zou hier leuk zijn als je de radio stream met Jack van Gelder kunt kiezen. (moeten ze wel een tikje timeshiften anders is de spanning er elke keer snel vanaf...)
smile


Ik zie geen verschil in kwaliteit met bijv Sporza HD of ITV1/BBC HD tijdens de wedstrijden.

Off topic: Op welke frequentie zit ORF HD, is dit een FTA kanaal?

Rebox 9000 HD PVR + 640 WD Green HDD

80CM Triax, 4x LNB - Astra 1,2,3,Hotbird

Philips 42PFL9964 200hz LCD, BDP S480, PS3

Onkyo SR607 receiver, Tannoy Mercury V1 front, Magnat rear, Canton Center, JBL subw.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: sjonnie123
Je bedoeld native broadcast HD (1080i).
Gelukkig zendt Ned 1 HD het gewoon uit in 1080i en niet die SD+ waar ze zelf zo trots op zijn.

Overigens: Ik dacht dat de FIFA die vuvuzela's hadden verboden, dat is dan niet gelukt.

ze hebben vuvuzela's langer dan 1 mtr verboden

Dreambox 800HD,500HD,500S triax 80cm Rotor

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...