Ga naar inhoud


onderbrekingen van beeld CD


wappie

Aanbevolen berichten

hallo,

zijn er mensen die net als ik last hebben van korte onderbrekingen op gecodeerde zenders van canaal digitaal.

ik denk dat het niets met een ontvanger te maken heeft alleen op de ipbox 910 hd loopt hij sneller vast als op mijn dream 7000s.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik heb er ook last van met mijn relook400s met cccam. Erg irritant. Het zijn ook geen constante onderbrekingen. Het zijn ook maar heel korte onderbrekinkjes, zo dat het beeld net blokkerig wordt en audio even kort onderbreekt.

 

Is al een paar weken zo.

 

Mijn 9000HD heeft er ook last van (bij HD kanalen valt het meer op dan bij SD kanalen, maar dat is ook logischer), heb nog niet gekeken met mijn 910HD omdat ik die eigenlijk niet gebruik voor day to day tv kijken, valt daardoor denk ik niet zo op.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ga er stiekum van uit dat je aan interne sharing doet. Staan er verschillend aanlog wachtwoorden in de bijde ontvangers voor het sharen?

een Sony 40W4500, 2x ipbox 9000, Triax 110, Moteck SG-2100 A ontvangst van 53,1 Oost t/m 24,5 West en een Logitech Harmony Remote 785 (ideaal)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...
Origineel bericht van: naze1975
Ik ga er stiekum van uit dat je aan interne sharing doet. Staan er verschillend aanlog wachtwoorden in de bijde ontvangers voor het sharen?


De kaart zit in de relook, dus die zou het probleem niet mogen hebben, en alleen de cuberevo gebruikt een share op die relook, omdat de revo de kaart niet eens wil lezen smile (moet dus ook noodgedwongen intern sharen). Overigens kan het ook wel eens een probleem van de kaart zijn, aangezien ik blijkbaar de enige ben waarbij de revo (ik heb 2 revo'g en 1 revo3000 HD) de kaart niet wil lezen in geen van mijn boxen.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...