tipje Geplaatst: 11 juni 2010 Geplaatst: 11 juni 2010 is het mogelijk om op deze schotel een duo lnb voor de astra 1 en 3 te plaatsen Ik heb een originele van canaal digitaal Of kan ik beter een nieuwe schotel kopen.
vGnp Geplaatst: 11 juni 2010 Geplaatst: 11 juni 2010 Is dat een Kathrein LNB? vGnp VU+ Ultimo4K - FBC Cable - VU+ Ultimo4K - FBC Satellite Kathrein KEA 1000/W - Wavefield T90 Satlook Digital NIT
Drs. IJzerbout Geplaatst: 11 juni 2010 Geplaatst: 11 juni 2010 Ja is Kathrein. Het is een precisie schotel en daar kun je een 2e LNC naast zetten. De rails zit er al. Ik heb dezelfde schotels, een 90 cm uitvoering en een 1,20 mtr uitvoering. Met op iedere schotel een quattro LNC van Kathrein. Het is peperduur maar je hebt het spul voor de rest van je leven. Onverwoestbaar en zeer precies spul. "On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."
satencom Geplaatst: 11 juni 2010 Geplaatst: 11 juni 2010 dat zal wel lukken je moet even op zoek naar een KATHREIN LNB ADAPTER Volgens de wet van Bartjens moet het kunnen En met de vriendelijke groeten Hendrik En Is je Probleem opgelost? Help anderen door te vertellen hoe je dat hebt gedaan.
Tonskidutch Geplaatst: 12 juni 2010 Geplaatst: 12 juni 2010 pesies... heb er ook een gehad (die mijn broer nu gebruikt) zijn duur maar oerdegelijk zoals Drs. Ijzerbout schreef met een normale LNB (met hals dus niet de LNB van Kathrein zelf) kun je ook de universele LNB_klem gebruiken om andere LNB's ernaast te plaatsen. ciao Pabadam Yonderboi
satencom Geplaatst: 12 juni 2010 Geplaatst: 12 juni 2010 inderdaad ze zijn duur, maar wat is duur ,op deze schotel hoort een goede lnb houder wat ook belangrijk is deze gaat aan de boven kant dicht en ze zijn er ook die aan zijkant dicht gaan die houder past niet voor een duo lnb ik heb ze gezien voor 11€ op een Duitse site 35€ op een Nederlandse site Volgens de wet van Bartjens moet het kunnen En met de vriendelijke groeten Hendrik En Is je Probleem opgelost? Help anderen door te vertellen hoe je dat hebt gedaan.
wortellica Geplaatst: 13 juni 2010 Geplaatst: 13 juni 2010 Leuk om te zien aparte lnb , lijkt wel een film camera
Moderator ceesv Geplaatst: 13 juni 2010 Moderator Geplaatst: 13 juni 2010 Hij kost ook bijna net zoveel. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
satencom Geplaatst: 14 juni 2010 Geplaatst: 14 juni 2010 nou tipe heb je al een keuze gemaakt of komt er toch nog een andere schotel Volgens de wet van Bartjens moet het kunnen En met de vriendelijke groeten Hendrik En Is je Probleem opgelost? Help anderen door te vertellen hoe je dat hebt gedaan.
Tonskidutch Geplaatst: 14 juni 2010 Geplaatst: 14 juni 2010 wrom? heeft een perfekte gain en is echt oerdegelijk enkel je buren zouden kunnen klagen omdat er satan voor op de wok staat geschreven ciao Pabadam Yonderboi
satencom Geplaatst: 14 juni 2010 Geplaatst: 14 juni 2010 volgens mij heeft tipje aan de voor kant geen buren zo te zien op de foto's anders even een likje verf over de twee laatste letters Volgens de wet van Bartjens moet het kunnen En met de vriendelijke groeten Hendrik En Is je Probleem opgelost? Help anderen door te vertellen hoe je dat hebt gedaan.
Tonskidutch Geplaatst: 14 juni 2010 Geplaatst: 14 juni 2010 toen mijn buurman me dat vertelde wat hij ervan dacht, heb ik echt overwogen een blik verf open te trekken maar (off topic natuurlijk) dan liever als een 'buitenlander' onder de autochtone bevolking leven. ciao Pabadam Yonderboi
Tonskidutch Geplaatst: 26 juni 2010 Geplaatst: 26 juni 2010 om even af te ronden hoe je dat doet met die kathrein kijk eens bij deze meneer 19,2+23,5+28,2 (met kathrein middel je lnb's staan parallel) ciao Pabadam Yonderboi
satencom Geplaatst: 26 juni 2010 Geplaatst: 26 juni 2010 ik denk dat tipje een andere schotel heeft gekocht ,want we horen hem hier niet meer Volgens de wet van Bartjens moet het kunnen En met de vriendelijke groeten Hendrik En Is je Probleem opgelost? Help anderen door te vertellen hoe je dat hebt gedaan.
Tonskidutch Geplaatst: 26 juni 2010 Geplaatst: 26 juni 2010 Origineel bericht van: satencom ik denk dat tipje een andere schotel heeft gekocht ,want we horen hem hier niet meer dat is qua kosten misschien ook wel slim maar qua originele vraagstelling zou men de oplossing moeten kunnen aanreiken. ook buiten het forum om worden zoek-"strings" gebruikt betreffende een kathrein schotel. ciao Pabadam Yonderboi
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen