yaho Geplaatst: 11 juni 2010 Geplaatst: 11 juni 2010 Heb geen beeld meer, wel geluid. Eerste aankondeging ging met verlies van kleur. Groen scherm. Nu geen reactie op het scherm. Afstandsbediening werkt wel. Kan schakelen maar zie niks. Ingeboude dvb-t ontvanger werkt vandaar wel geluid. Een uur zonder spanning, geen reactie. Vu+UNO, Vu+DUO2, digitenne, astra1+3
columbo Geplaatst: 11 juni 2010 Geplaatst: 11 juni 2010 Indien het toestel nog geen 2jaar oud heb je nog Garantie,dan onmidelijk terug naar de dealer,indien de TV 3maal binnen de garantie defekt raakt,vraag dan je geld terug,en koop een goed merk dus niet made in China.
Snurker Geplaatst: 12 juni 2010 Geplaatst: 12 juni 2010 Ik zou niet weten..waar nog een ander merk gebouwd wordt ? Snurker ( Straks zijn meer behangers nodig om OLED schermen tegen de wand te plakken)
Gast Kimble Geplaatst: 12 juni 2010 Geplaatst: 12 juni 2010 Origineel bericht van: Snurker Ik zou niet weten..waar nog een ander merk gebouwd wordt ? Snurker Grundig.... Samsung uit Korea heeft de lopende band ook iets verlengt naar China.
yaho Geplaatst: 13 juni 2010 Auteur Geplaatst: 13 juni 2010 Mijn TV is assembled in Poland. Vu+UNO, Vu+DUO2, digitenne, astra1+3
vGnp Geplaatst: 13 juni 2010 Geplaatst: 13 juni 2010 Origineel bericht van: yaho Mijn TV is assembled in Poland. Maar met een aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid komen de containers vol met onderdelen uit China. vGnp VU+ Ultimo4K - FBC Cable - VU+ Ultimo4K - FBC Satellite Kathrein KEA 1000/W - Wavefield T90 Satlook Digital NIT
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen