Ga naar inhoud


[RE-9000HD] UHF modulator op SCART output


arsat

Aanbevolen berichten

Daar de RE9000 geen UHF modulator output meer heeft, wil ik er een losse aan hangen.

Dit om ook op zolder een extra tv te kunnen aansluiten.

Nu viel mijn oog op de Konig SAT-MOD4. Heeft iemand daar ervaringen mee? Of heeft iemand ervaring met een ander (betaalbaar) model?

 

VuPlus SoloSE2 met OpenPLI
Gilbertini OP100L 100cm - MTI AP82-XT2N twin LNB - DG380 rotor
Locatie: 6.0E, 51.5N

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Moderator

Heb je er rekening mee gehouden, dat wanneer de Rebox een Upscaled signaal naar je eerste (HDMI) scherm geeft, er geen signaal uit de scaer aansluiting komt?

 

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja,

 

Ik gebruik maar 1 tv tegelijk. Heb er eerst over gedacht om HDMI kabels naar alle TV's (3 totaal) te trekken, maar dat is wat lastig door de grote connectors die dan door de muur heen moeten...

VuPlus SoloSE2 met OpenPLI
Gilbertini OP100L 100cm - MTI AP82-XT2N twin LNB - DG380 rotor
Locatie: 6.0E, 51.5N

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Daar zijn ook oplossingen voor.

Er zijn losse schroef of soldeer connectoren leverbaar, en losse kabel per meter.

 

Is ergens op Sat4all een draadje over geweest.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

arsat had het over HDMI kabels.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: arsat
Ja,

Ik gebruik maar 1 tv tegelijk. Heb er eerst over gedacht om HDMI kabels naar alle TV's (3 totaal) te trekken, maar dat is wat lastig door de grote connectors die dan door de muur heen moeten...


Klopt dit is lastig maar wellicht dat de volgende oplossing je dan wel aanspreekt... http://www.***geen-reclame***/HDMI-Omvormers/1792/1063185/HDMI-VERLENGER-via-UTP-tot-60-Meter.html
Heb ik zelf in gebruik en dan kan je gewoon met standaard cat5e of cat6 kabels werken (je hebt er wel 2 nodig maar dat is altijd nog kleiner dan de diameter van een hdmi connector).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...