Gast ESab Geplaatst: 12 juni 2010 Geplaatst: 12 juni 2010 Net gezien dat IncubusCamd versie 1.15 is gereleased. te vinden o.a. op denktenk. 11/06/2010, V1.15 - fixed a bug on clients' filters - improved dw searching if timeshift and PIP enabled - added -help option, -config-file option, -debug-level option given as parameter to the executable file - fixed some info on the webif (more need to be added/fixed) - fixed some problems with clients connection and few CCcam versions - added channel info file (used in the webif, but this feature in the webif is still missing) - added provider info file (used in the webif) grt, Esab
Niels Wagenaar Geplaatst: 15 juni 2010 Geplaatst: 15 juni 2010 In plaats om te linken aan Denktenk, is het misschien niet een idee om de bestanden ook hier neer te zetten? Voor zover ik weet heeft Denktenk geen copyright op die bestanden, dus dat zou geen probleem moeten zijn Mvg, Niels Wagenaar Woonkamer : Xubuntu 8.04 met VDR 1.7.4 en WinTV NOVA-HD-S2 icm Reel Extension HD. Slaapkamer : Een MediaMVP icm de vompserver v0.30 VDR plugin.
sevensheaven Geplaatst: 16 juni 2010 Geplaatst: 16 juni 2010 bij deze dan maar. incubusCamd_1_16.tar.gz Dreambox 800HD,500HD,500S triax 80cm Rotor
CB1 Geplaatst: 16 juni 2010 Geplaatst: 16 juni 2010 Origineel bericht van: Niels Wagenaar In plaats om te linken aan Denktenk, is het misschien niet een idee om de bestanden ook hier neer te zetten? Voor zover ik weet heeft Denktenk geen copyright op die bestanden, dus dat zou geen probleem moeten zijn Mvg, Niels Wagenaar Helemaal gelijk. Sorry volgende keer zet ik hem hier gewoon neer (mocht dat dan nog niet zo zijn). Gr Cb1
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen