Hobbit Geplaatst: 12 juni 2010 Geplaatst: 12 juni 2010 Situatie triax 88 met 3 lnb's voor Astra 1,2 en 3 Schotel vastgemaakt op stang aan de terras wand Appartement op de 4de verdieping Terras staat pal naar het zuiden gericht Hierdoor kan ik de lnb's zo niet afstellen. Ik geraakt er niet aan Vraag Zou ik de lnb's kunnen afstellen op een andere locatie, in de omgeving. Om vervolgens de schotel af te breken (zonder aan de lnb's aan te komen) en opnieuw op te stellen tia
Tonskidutch Geplaatst: 12 juni 2010 Geplaatst: 12 juni 2010 ja hoor dat doe ikzelf over enkele dagen ook de afwijkingen zijn zo klein dat je op een andere lokatie in de buurt prima kunt uitrichten daarna is het enkel de wok draaien en je hebt beeld... schotelbouten vast. ciao Pabadam Yonderboi
satencom Geplaatst: 12 juni 2010 Geplaatst: 12 juni 2010 ja dat is geen enkel probleem waar even op moed letten dat de buis waar je schotel op af stelt goed waterpas staat, dan kun je hem bij je thuis zo weer op de steun zetten en die moet natuurlijk ook goed waterpas gemonteerd zijn Volgens de wet van Bartjens moet het kunnen En met de vriendelijke groeten Hendrik En Is je Probleem opgelost? Help anderen door te vertellen hoe je dat hebt gedaan.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen