Hoax Geplaatst: 12 juni 2010 Geplaatst: 12 juni 2010 Om te beginnen, ik weet dat dit niet in het juiste forum staat. Ik zie dat er canal digitaal en tv vlaanderen is maar Premiere ontbreekt (nog). Ik heb vorig jaar (of misschien al wel 2 jaar geleden) contact gehad met Premiere om te zien of ik als Nederlander ook een abo kon krijgen dit was toendertijd niet mogelijk. Vandaag kwam ik op een nederlandse sat shop Premiere logos tegen en bleek dat deze shop certified premiere dealer is er zijn smartcards te koop die geldig zouden moeten zijn voor 1 jaar en daarbij word tevens vermeld dat premiere onaangekondigd wijzigingen kan aanbrengen waar hun niet aansprakelijk voor zijn. Smartcardje kost ongeveer 700 euro (!) Uiteraard ben ik erg benieuwd of er mensen zijn die hier ervaring mee hebben en of er mensen zijn die misschien op de hoogte zijn van een goedkopere oplossing (bijv. per maand betalen voor een normale prijs zoals canal digitaal prijzen) Vrienden / familie in duitsland heb ik niet dus via hun een abo is geen optie.
BokkieBok Geplaatst: 12 juni 2010 Geplaatst: 12 juni 2010 Je zit inderdaad niet in het juiste forum. En Premiere bestaat al een tijdje niet meer. Kijk je nooit eens op de site van "Premiere"? Als je Sky Duitsland bedoelt dan kan je nog steeds niet aan abonnement komen als je geen adres hebt in Duitsland. De '700 euro kaart' van de 'officiële' dealer is alleen zo duur omdat hij illegaal is. HTPC -> Intel Q6600 - 3 GB RAM - Geforce 8600 GT - 2000 GB HD - Creatix CTX948 - Skystar HD2 - Tevii S470; Multytenne Twin + Funke DSC310; Win7 32bit; DVBViewer Pro 5.0 met Recording Service
Moderator ceesv Geplaatst: 12 juni 2010 Moderator Geplaatst: 12 juni 2010 Het duurste abo van Sky Deutschland is Euro 59,90- maand. Dan is die Euro 700,- jaar nog zo gek niet. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Hoax Geplaatst: 12 juni 2010 Auteur Geplaatst: 12 juni 2010 Origineel bericht van: BokkieBok Je zit inderdaad niet in het juiste forum. En Premiere bestaat al een tijdje niet meer. Kijk je nooit eens op de site van "Premiere"? Als je Sky Duitsland bedoelt dan kan je nog steeds niet aan abonnement komen als je geen adres hebt in Duitsland. De '700 euro kaart' van de 'officiële' dealer is alleen zo duur omdat hij illegaal is. Wist niet dat premiere niet meer bestond De site waar ik t over had is een hele bekende sat shop in NL Mag helaas de naam niet noemen, maar ben toch wel een beetje geschokt nu dat ze premiere kaartjes aanbieden terwijl t niet eens meer bestaat en dan zijn t ook nog eens illegale kaartjes? Zit nu op de premiere site waar dus idd nu sky zit.. Is dit premiere onder een andere naam? zouden de premiere kaartjes voor sky ook werken? Het lijkt me trouwens erg stug dat deze winkel zo openlijk illegale smartcards aanbiedt maar goed.. Origineel bericht van: ceesv Het duurste abo van Sky Deutschland is Euro 59,90- maand. Dan is die Euro 700,- jaar nog zo gek niet. Maar 700 euro met de gedachte dat als sky iets wijzigd waardoor de smartcard niet meer zou werken dan kan je dus bij niemand verhaal gaan halen. onder deze voorwaarden vindt ik de enige optie een jaar abo voor 700 wel erg duur. Mocht deze site idd legaal kaartjes verkopen wil ik toch op zn minst wel de zekerheid hebben dat ik ook zonder problemen 1 jaar kan kijken
Moderator ceesv Geplaatst: 12 juni 2010 Moderator Geplaatst: 12 juni 2010 Voor (relatieve) zekerheid zal je toch echt iemand in Duitsland een abo moeten laten afsluiten. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Hoax Geplaatst: 12 juni 2010 Auteur Geplaatst: 12 juni 2010 Zat net naar het zender aanbod te kijken van sky en vroeg me af of prosieben HD en sat 1 HD ertussen stonden wat dus niet het geval was. Via welke aanbieder kun je prosieben hd en sat 1 hd krijgen? Heb zitten googlen en op de prosieben site zitten kijken maar wordt er niet echt wijs uit (mn duits is niet al te best ook).
Moderator ceesv Geplaatst: 12 juni 2010 Moderator Geplaatst: 12 juni 2010 Je krijgt een CI+ kaartje wanneer je een CI+ ontvanger koopt. Dit kaartje blijft een jaar geldig(1e jaar zit in de aankopprijs van je ontvanger verborgen), daarna moet je Euro 50,-- / jaar overmaken. Tot zover mij bekend zijn er nog geen CI+ modules te koop voor een CI ontvanger. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Sverige Geplaatst: 12 juni 2010 Geplaatst: 12 juni 2010 Origineel bericht van: ceesv Tot zover mij bekend zijn er nog geen CI+ modules te koop voor een CI ontvanger. Ik las in het juni nummer van infosat dat "Sky Vision" een CI plus module voor het HD+ plattform zal uitbrengen. De richtprijs voor de module incl kaart die voor 1 jaar vrijgeschakeld is, is 80 euro. Daarna kost het 50 euro per jaar voor dit pakket. Volgens de tekst moet je wel een ci+ schacht hebben... een normale ci-schnittstelle zal dus helaas niet werken.... - VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost Missachtet wird, was es umsonst gibt (Else Pannek)
harry Geplaatst: 12 juni 2010 Geplaatst: 12 juni 2010 HD+ kaartje werkt hier in m'n dreambox met als cardreader software: scam of oscam.
APPLE Geplaatst: 21 juli 2010 Geplaatst: 21 juli 2010 maar als ik dus een kaart zou nemen kan ik gewoon mn dream 8000 blijven gebruiken?? of heb ik een officiële ontvanger nodig??
rudolfdebeer Geplaatst: 25 juli 2010 Geplaatst: 25 juli 2010 Er is een manier om aan een abo te komen, zie het regelmatig gebeuren. Gaat op naam van de winkel dan. Zo werken de meeste van die abo constructies. Kon dat toen ook zeer eenvoudig bij spaans bekend warenhuis doen met de syster decoders en die plastic sleutel. Alleen waren ze zeer storingsgevoelig. Voorwaarde in alle gevallen vervoegen ter plekke met geldig identiteitsbewijs. Retired, when I get the Urge to Work, I lay Down until the Urge passes.
crammikske Geplaatst: 26 juli 2010 Geplaatst: 26 juli 2010 ik hebverleden week in Mainz in een semi mediamarkt winkel al zo'n modules gezien. speciaal voor hd+ marc Dreambox 800 pvr met spaun switch ; Visiosat met 4lnb's 3x titanium + 1 alps. tvv + hd. --------------------------------------------------------------
Tonskidutch Geplaatst: 26 juli 2010 Geplaatst: 26 juli 2010 Citaat: #1857610 - 12/06/10 14:40 Re: Premiere (duitse betaal tv) [Re: Hoax] hier gaat het draadje off topic en heeft niets meer te maken met SKY germany of voorheen premiere je kunt beter stoppen hier! en verder lezen en schrijven daar ciao True North Rebekka Bakken
gerritvogels2 Geplaatst: 27 juli 2010 Geplaatst: 27 juli 2010 Bokkiebok, Volgens mij klopt niet wat jij schrijft. Je hebt het over een smartcard van sky i.p.v premiere wat overigens juist is, maar dat deze illegaal is klopt niet. Ik weet niet welke satshop jij bedoeld die deze verkoopt, maar ik denk wel te weten welke het is. Deze smartcard is niet illegaal want het is gewoon een prepaidcard die 1 jaar werkt. Ik zelf kijk ook via zulke kaart en het werkt 100% goed. Dat Sky officieel niet in Nederland te abbonneren is betekend niet dat de kaart illegaal is maar wel de manier hoe je deze aanschaft. Gerrit
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen