fdm Geplaatst: 12 juni 2010 Geplaatst: 12 juni 2010 Hallo, Ik heb voor een Luxemburgse vriend een DB500HD gekocht met het s/n A41... Deze van Gemini 5.0 voorzien en klaar gemaakt. Alles werkte perfekt. Nu is de box in Luxemburg aangesloten maar reageert niet: de ethernetaansluiting brandt niet, er is geen contact met het modem en geen startscherm op de TV. Ook uitzetten en knop ingedrukt houden+aanzetten geeft geen resultaat Ik heb nu de decoder weer hier om het te flashen: als ik DreamUp 1.3.3.5 start zie ik DB type 500HD, maar het programma blijft hangen op :UPLOAD COMPLETED, WAITING FOR ACKNOWLEDGE... Weet iemand raad? Alvast bedankt. Het is hoogstwaarschijnlijk dat er binnenkort iets onwaarschijnlijks gaat gebeuren.
DeBeek Geplaatst: 12 juni 2010 Geplaatst: 12 juni 2010 Loopt >>> Hier <<< al een megatopic over. Svp geheel doorlezen.
M€®LïÑ Geplaatst: 12 juni 2010 Geplaatst: 12 juni 2010 vraag: heb jij de eerste x geflasht met dreamup? of dmv de browser methode? Denk eerst eens na voordat je een scherpe opmerking maakt !!!!
ZFLaSH Geplaatst: 12 juni 2010 Geplaatst: 12 juni 2010 Ik had net precies hetzelfde. Zet de DM500HD aan en meteen een groen lampje. Ik al vloeken want dreamup werkt bij mij niet vanwege het ontbreken van comports (ERG 1997). Na een unplug v/d stroom ging hij wel gewoon aan. Ik durf hem nu alleen niet meer uit te zetten, want ik wil graag wel het WK kijken.
Hummy Geplaatst: 12 juni 2010 Geplaatst: 12 juni 2010 Origineel bericht van: ZFLaSH Ik had net precies hetzelfde. Zet de DM500HD aan en meteen een groen lampje. Ik al vloeken want dreamup werkt bij mij niet vanwege het ontbreken van comports (ERG 1997). Na een unplug v/d stroom ging hij wel gewoon aan. Ik durf hem nu alleen niet meer uit te zetten, want ik wil graag wel het WK kijken. Je zou haast beginnen denken dat je beter af bent met een clone-box als ik zo de berichten lees.
fdm Geplaatst: 12 juni 2010 Auteur Geplaatst: 12 juni 2010 Ik heb meteen via de browser geflast. Ik ga nu even de megatopic lezen. Het is hoogstwaarschijnlijk dat er binnenkort iets onwaarschijnlijks gaat gebeuren.
fdm Geplaatst: 12 juni 2010 Auteur Geplaatst: 12 juni 2010 Met DreamUp 1.3.3.6 heb ik hem inderdaad weer kunnen flashen. Nu ga ik alles weer configureren en een paar keer aan en uit zetten om te zien wat er gebeurt... Bedankt voor de info. Het is hoogstwaarschijnlijk dat er binnenkort iets onwaarschijnlijks gaat gebeuren.
fdm Geplaatst: 12 juni 2010 Auteur Geplaatst: 12 juni 2010 Het heeft niet mogen baten. Ik zal proberen hem eerst weer met de originele soft te flashen. Het is hoogstwaarschijnlijk dat er binnenkort iets onwaarschijnlijks gaat gebeuren.
Gast Geplaatst: 12 juni 2010 Geplaatst: 12 juni 2010 Misschien kan een moderator beide draadjes samenvoegen?
Mydogisgone Geplaatst: 12 juni 2010 Geplaatst: 12 juni 2010 Origineel bericht van: fdm Het heeft niet mogen baten. Ik zal proberen hem eerst weer met de originele soft te flashen. Probeer even te flashen met dreamup 1.3.3.6 en dan de nieuwste dream elite firmware! Wedden dat hij het dan weer doet?
Gerard 76 Geplaatst: 12 juni 2010 Geplaatst: 12 juni 2010 Het is idd beter om hier verder te gaan. , komt de zoekfunctie ook ten goede
Aanbevolen berichten