Ga naar inhoud


[RE-9000HD] Oude troep blijft in de tuner zitten


remo

Aanbevolen berichten

Nadat ik een aantal keren ben geswitcht van software in de tuner.{Rebox Octagon}

Valt het mij op dat hij ondanks een fabrieks reset een aantal zaken vasthoud.

naam van het netwerk en de octacam staat er nog in ondanks de reset.

Als hij op deze manier alle bagger vasthoud wil ik wel geloven dat hij steeds minder betrouwbaar wordt.

Ik heb vervolgens ook eens via het netwerk gekeken maar de zaken worden niet op de hard disk bewaard.

In de andere map staan diverse zaken waarvan ik niet weet of ik dit kan wissen.

Heeft iemand enig idee hoe je de tuner dan echt leeg krijgt en dus een schone intalatie?

 

Groeten Remo

Link naar reactie
Delen op andere sites


Origineel bericht van: gilera1009
klopt is mijn ook al op gevallen, ik wou dat ik het wist hoe je die Rebox helemaal leeg kon krijgen. ik denk dat het dan wel beter zal gaan met de box toch gr. Gert


Als je de Image terugzet met de AAF recovery tool is de Box volgens mij weer leeg. Nml. de laatste keer dat ik dit heb gedaan waren alle instellingen verdwenen. smile
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: sathopper
Origineel bericht van: gilera1009
klopt is mijn ook al op gevallen, ik wou dat ik het wist hoe je die Rebox helemaal leeg kon krijgen. ik denk dat het dan wel beter zal gaan met de box toch gr. Gert


Als je de Image terugzet met de AAF recovery tool is de Box volgens mij weer leeg. Nml. de laatste keer dat ik dit heb gedaan waren alle instellingen verdwenen. smile

hoe kom ik die software AAF recovery tool al vast bedankt. gr. Gert

dreambox 7025 .Rebox 9000-HD

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: gilera1009
Origineel bericht van: sathopper
Origineel bericht van: gilera1009
klopt is mijn ook al op gevallen, ik wou dat ik het wist hoe je die Rebox helemaal leeg kon krijgen. ik denk dat het dan wel beter zal gaan met de box toch gr. Gert


Als je de Image terugzet met de AAF recovery tool is de Box volgens mij weer leeg. Nml. de laatste keer dat ik dit heb gedaan waren alle instellingen verdwenen. smile

hoe kom ik die software AAF recovery tool al vast bedankt. gr. Gert


google
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...