Ga naar inhoud

[TF7710PVR] Basispakket uitbreiden naar basisHD,kan dat met mijn set?

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

ik ben van plan om mijn basis pakket uit te breidden met hd pakket van CD, is dit makkelijk te doen met mij TF 7710 en aston cam.

ik heb de versie ui CZE

Ik heb 2 koppen op de astra 1 en 3

Geplaatst:

Als je een Aston CAM 1.07 met minimaal v2.18 gebruikt dan is er geen probleem te verwachten.

Heb je aanleiding om te denken dat het niet zou functioneren?

MacBook Air M2 2022 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Geplaatst:

dank u voor het aanpassen.

dat weet ik niet ,maar als je gemakkelijk de hd kanalen kan zoeken doe ik het wel, maar als het allemaal mooeilijk is met transponder e.d dan wil ik dat eerst goed onderzoeken.

heb nu geen zin om zonder beeld te zitten.

waar vindt in de versie van de Aston?

Geplaatst:

De versie van de Aston Cam is te vinden in het menu, meest rechter optie en dan CAM (of common interface) kiezen.

De TF7710HDPVR heeft standaard niet alle transponders van de Astra 3 op 23.5 graden voorgeinstalleerd. Maar als je kanalen zoekn doet, met Netwerkscan aan, en anders met de fastscan van CanalDigitaal, moeten de HD-zenders meekomen.

Meer informatie over transponders toevoegen staat overigens in de handleiding van deze ontvanger, er is ergens wel een Nederlandstalige versie van.

Mut@nt HD51 OpenPli 6 | VU+ Duo | Topfield TF7710HD PVR (Enigma2 / HDMU)
Astra 19.2 | Astra 23.5 | Astra 28.2/5 | Hotbird 13.0 | Eurobird 9.0 | Digitenne

OSCam

Geplaatst:

Bij fastscan bepaalt CanalDigitaal de volgorde.

Bij zelf zenders zoeken komen de nieuwste achteraan te staan en kan je ze verplaatsen.

Aston 2.19 is goed.

Astra 19.2 | Astra 23.5 | Astra 28.2/5 | Hotbird 13.0 | Eurobird 9.0 | Digitenne

OSCam

Geplaatst:

Ik heb ook de cze-versie, maar volgens mij wel een fastscan. Zal vanavond nog ff checken of dat zo is...

OSCam

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen