Rayman Geplaatst: 13 juni 2010 Geplaatst: 13 juni 2010 Beste mensen, Ik heb mijn box nu een weekje en draai nu met OpenPLI. Ik dacht erover om VTI 1.3 eens te proberen. Wanneer ik met Dreamboxedit de kanalen terugplaats en de box herstart, dan heb ik een lege kanelenlijst, bij alle zenders staat dan n/a. Ik heb wel de juiste favorietenlijst gekozen. Kan ik anders makkelijk een andere kanalenlijst erin zetten? Gr. Ray
Rayman Geplaatst: 13 juni 2010 Auteur Geplaatst: 13 juni 2010 Nog wat raars. Als ik met Dreamboxedit kijk in de kanalenlijst afkomstig van OpenPLI, dan staat het type bij de Nederlandse HD kanalen op TV. Maar, deze settings willen niet naar de VTI. Als ik met usb VTI 1.3 erop zet, en ik doe een volledige scan, dan staat het type bij de Nederlandse HD kanalen op data. Ik krijg op deze kanalen dan ook geen beeld. Als ik kijk bij andere settings, bv Henksat, dan staat het type bij de Nederlandse HD kanalen ook op data. Als ik kies voor de optie 'Change type to TV', dan gebeurt er niets. Ik heb versie 3.0.0.0 van Dreamboxedit. Voorlopig maar weer terug gegaan naar OpenPLI, maar ik ben nog steeds nieuwsgierig... Groeten, Ray
Pietjebel10 Geplaatst: 14 juni 2010 Geplaatst: 14 juni 2010 zoek even nieuwere versie van Dreamboxedit 3.0.0.15 ? en pak even de laatste Henksat, ik heb hetzelfde gehad en nu werkt die prima. Vu+ Uno DM 800 DM800SE Sundtek-C HUMAX
Rayman Geplaatst: 14 juni 2010 Auteur Geplaatst: 14 juni 2010 Klopt helemaal! Bedankt voor je hulp. Ga nu eens een weekje aan de slag met VTI. Kijken maar wat beter bevalt..... Als het al uitmaakt! Groeten, Ray
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen