Ga naar inhoud


AAF image flashen lukt niet altijd,,


Ghanssie

Aanbevolen berichten

op de ene kati lukt het wel om een aaf image te flashen, AAF Recovery tool UFS910 1.9, op de andere kati weer niet.

Heb er nu 3 onderhanden gehad en maar bij 1 van deze is het mij uiteindelijk gelukt.

Flash proces lijkt ook goed te gaan, reboot, en vervolgens blijft het display van kati staan op: kathrein ufs-910 crazy

Link naar reactie
Delen op andere sites


Bij de nieuwste images moet je die gebruiken.

 

Bij MPI wordt dat toch eerst gecontroleerd?

 

gr.

DM920 Ultra HD; Newnigma, DM800HDse,

Oppo-BDP-105EU, Rotel RSP-1576,Rotel RMB 1095, LG UH850V,

Monitor Audio Gold 200 4G

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...

Is dit ook van toepassing op de 922 ?

 

Ik heb er hier momenteel 1 staan, die werkte niet goed dus ik wilde hem opnieuw inrichten. Recovery1.3 erop daarna door naar 1.6. Nu wil ik de laatste AAF direct via USB in de Flash zetten. Maar hij geeft steeds de melding 'no update file' ... moet hier een extra stap worden genomen ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee voor de 922 hoeft dat niet, maar het probleem is waarschijnlijk dat je bij oudere images er een update file bij zat. Toen kon je hem gewoon op de stick in de dir kathrein/ufs922 zetten en flashen. Maar omdat ik de AAf image er al in heb zitten kan ik hem gewoon updaten via internet of de file in de tmp te zetten. Wat ik zou doen is een oudere image er opzetten en dat updaten naar een nieuwere versie, of de update script aanpassen voor een nieuwere versie. Als je een oude image download en je kijkt met kladblok in de update file zul je waarschijnlijk wel zien wat ik bedoel.

Succes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...