Gast Saté Geplaatst: 13 juni 2010 Geplaatst: 13 juni 2010 Ik heb geen beeld op nederland1 HD wel op nederland2 en 3 HD. Weet iemand waar dat aan kan liggen?
Henksat Geplaatst: 13 juni 2010 Geplaatst: 13 juni 2010 CCcam 2.1.4 gebruiken, vermoedelijk heb je nu een oudere versie. Is al tig keer vermeld dus had je door zoeken ook kunnen vinden. Dreambox 8000HD, Xtrend et5000 & et9000, Qnap 209-II Pro 2Tb,Wavefrontier T 90,Stab HH120 Triax 78 cm, Triax 78 cm CDS Duo LNB Member of the PLi team
Gast Saté Geplaatst: 14 juni 2010 Geplaatst: 14 juni 2010 Beste Henksat, Bedankt voor je reactie, ik heb CCcam 2.1.4 geïnstalleerd en heb nu beeld ! Excuses dat ik blijkbaar de vraag voor de tigste keer stel, ik heb gisteren avond op een aantal manieren zitten zoeken op het forum maar na een uurtje maar even mijn vraag gepost. Nogmaals bedankt, nu kan ik genieten van het WK! Groetjes, Saté
APPLE Geplaatst: 15 juni 2010 Geplaatst: 15 juni 2010 Origineel bericht van: Saté Beste Henksat, Bedankt voor je reactie, ik heb CCcam 2.1.4 geïnstalleerd en heb nu beeld ! Excuses dat ik blijkbaar de vraag voor de tigste keer stel, ik heb gisteren avond op een aantal manieren zitten zoeken op het forum maar na een uurtje maar even mijn vraag gepost. Nogmaals bedankt, nu kan ik genieten van het WK! Groetjes, Saté Ook een beetje onaardig beantwoord door de jarige job! en natuurlijk van harte gefeliciteerd.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen