Ferr Geplaatst: 14 juni 2010 Geplaatst: 14 juni 2010 Krijg hier geen geluid op een Loewe XELOS A32 via de HDMI ingang.. Ik heb al verschillende instellingen geprobeerd, verschillende hdmi kabels en 2 verschillende sat ontvangers (7141 en DS400). Via scart is het geen probleem. Iemand enig idee hoe ik dit kan oplossen? DISCLAIMER: All statements, events, names and numbers mentioned in this message are fictional. Any resemblance to reality is coincidental and unintended.
Moderator ceesv Geplaatst: 14 juni 2010 Moderator Geplaatst: 14 juni 2010 It takes two to dance. Je zult zowel aan de ontvanger als wel ook aan de monitor kant de juiste menu instellingen moeten doen, om via HDMI geluid weer te kunnen geven. Aangezien deze instellingen per ontvanger/monitor verschillen is het lastig je aan te geven, wat je preciet moet instellen. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Ferr Geplaatst: 15 juni 2010 Auteur Geplaatst: 15 juni 2010 beide ontvangers doen het prima op een andere tv via hdmi.. en via scart op de loewe ook geen probleem.. het is juist de instelling die ik niet kan vinden DISCLAIMER: All statements, events, names and numbers mentioned in this message are fictional. Any resemblance to reality is coincidental and unintended.
topie Geplaatst: 15 juni 2010 Geplaatst: 15 juni 2010 Heb je de hdmi ook aangemeld in het aansluitmenu?? Anders ff doen dmv menutoets en dan aansluiting kiezen. succes, topie Topfield TF5000ci met aston 1.05, Amiko alien 8900, 80cm schotel gericht op astra 1 en 3 (duo lnb)
cornea Geplaatst: 17 juni 2010 Geplaatst: 17 juni 2010 welk chassis zit erin? probeer ook eens de hdmi erin te doen als beide apparaten aan staan. Rebox 9000 ,triax 88cm 4 x quad LNB.
SatBaron Geplaatst: 21 juli 2010 Geplaatst: 21 juli 2010 Laatste bericht al weer meer dan een volle maand geleden ! Droevig dat de TS hier helemaal NIET meer op reageerd. Ik vind het dan ook geen excuus voor een evt. vakantie-tijd, dit kan dan vooraf worden gemeld. Mogelijk dat TS al "uit de brand is". Dan is het toch behoorlijk en normaal om dit te melden. Zelf heb ik het zelfde app. Dus zou hem met alle genoegen een "HINT" kunnen geven. Maar heb er nu niet veel zin meer in. SatBaron
winwiz Geplaatst: 21 juli 2010 Geplaatst: 21 juli 2010 Ben het met je eens. Niet specifiek nu, maar het komt vaak genoeg voor dat een TS niet de moeite neemt om even terug te koppelen dat een aangedragen oplossing wel of niet werkt. Anderen leren er niets van maar de drang om te helpen loopt ook terug... Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS High Siera 10.13) + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.
Drs. IJzerbout Geplaatst: 22 juli 2010 Geplaatst: 22 juli 2010 In dit geval is het Ferr die niet meer reageerd. Als je naar zijn aktiviteiten kijkt is ie hier wel degelijk aanwezig. Er is geen regelgeving of verplichting om op gestelde vragen te reageren. Ik kan er dus verder weinig aan doen. "On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."
winwiz Geplaatst: 22 juli 2010 Geplaatst: 22 juli 2010 Nee, je kunt er niets aan doen maar leuk is zoiets niet. Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS High Siera 10.13) + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.
SatBaron Geplaatst: 23 juli 2010 Geplaatst: 23 juli 2010 Ja, Drs. IJzerbout, het gaat nu in dit geval om de TS Ferr die het voor gezien houdt. Dit is niet leuk voor de mensen die hem reeds van een respons hebben voorzien. Natuurlijk is daar helaas niets aan te doen, maar met een beetje fatsoen en gezond verstand wanneer je een topic start met een vraag, dat dan daarna een reactie volgt met evt. een woord van dank. Dan is een antwoord op zijn plaats als de persoon in kwestie er wel/niet ermee is geholpen. Ik vind het zelfs een vorm van egoïsme, want met een pos.- of negatieve uitslag geeft men tevens te kennen aan de andere leden die er notitie van nemen, dat ook zij hun voordeel ermee kunnen doen bij een soortgelijk probleem. Uiteindelijk is het S4A-forum bedoeld om in een prettige sfeer informatie en kennis met elkander te delen en te helpen ! Bij de bereidwillege leden zakt op deze manier de lust om mee te denken en er energie in te steken. Maar... gelukkig zijn niet alle TS die er zo mee omgaan. Met vriendelijke groet, SatBaron
Drs. IJzerbout Geplaatst: 23 juli 2010 Geplaatst: 23 juli 2010 Ik probeer het board te moderen op een zo vriendelijk mogelijke manier en heb dit probleem voorgelegd onder de moderatoren. Er is een regel die het volgende zegt: Citaat: 5. Vragen stellen? Kies de juiste methode - Wees duidelijk met je vraagstelling en onderwep Wij houden dit board graag netjes. D.w.z. dat wij niet gediend zijn met mensen die hun vragen of opmerkingen duidelijk in een verkeerd forum plaatsen of dezelfde vraag meerdere keren in verschillende forums stellen. Neem daarnaast ook niet de thread van een ander over door een vraag te stellen die niets met het onderwerp van de thread te maken heeft. Heb je een vraag, open dan zelf een nieuwe thread met een duidelijk onderwerp. Onderwerpen plaatsen in de aard van "snel leren", "wat is er aan het gebeuren", "och", "kweetniet", "help help!!", "ombouwen", "de eerste keer" of "is dit wat" gaan nergens over en zijn er de oorzaak van dat mensen niet meer de mogelijkheid hebben gericht te zoeken naar bepaalde berichten. Geef in het onderwerp dus duidelijk en kort aan waar jouw vraag of bericht over gaat! B.v. "Voeding probleem Nokia 9500" is beter als enkel "Nokia" in het onderwerp te vermelden. Door een duidelijk onderwerp blijft het board overzichtelijk. Zo is het even belangrijk om, eens de voorgestelde oplossing met succes te hebben toegepast, dit als afsluiting van het door jouw geplaatste bericht even te melden. Het is niet prettig als leden de moeite nemen om je uitgebreid te helpen en dan vervolgens niets meer van je horen. We zullen nu een user die niets meer van zich laat horen openbaar op het board erop aanspreken. "On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."
SatBaron Geplaatst: 23 juli 2010 Geplaatst: 23 juli 2010 Drs. IJzerbout Citaat: Ik probeer het board te moderen op een zo vriendelijk mogelijke manier en heb dit probleem voorgelegd onder de moderatoren. Er is een regel die het volgende zegt: Citaat: 5. Vragen stellen? Kies de juiste methode - Wees duidelijk met je vraagstelling en onderwep Wij houden dit board graag netjes. D.w.z. dat wij niet gediend zijn met mensen die hun vragen of opmerkingen duidelijk in een verkeerd forum plaatsen of dezelfde vraag meerdere keren in verschillende forums stellen. Neem daarnaast ook niet de thread van een ander over door een vraag te stellen die niets met het onderwerp van de thread te maken heeft. Heb je een vraag, open dan zelf een nieuwe thread met een duidelijk onderwerp. Onderwerpen plaatsen in de aard van "snel leren", "wat is er aan het gebeuren", "och", "kweetniet", "help help!!", "ombouwen", "de eerste keer" of "is dit wat" gaan nergens over en zijn er de oorzaak van dat mensen niet meer de mogelijkheid hebben gericht te zoeken naar bepaalde berichten. Geef in het onderwerp dus duidelijk en kort aan waar jouw vraag of bericht over gaat! B.v. "Voeding probleem Nokia 9500" is beter als enkel "Nokia" in het onderwerp te vermelden. Door een duidelijk onderwerp blijft het board overzichtelijk. Zo is het even belangrijk om, eens de voorgestelde oplossing met succes te hebben toegepast, dit als afsluiting van het door jouw geplaatste bericht even te melden. Het is niet prettig als leden de moeite nemen om je uitgebreid te helpen en dan vervolgens niets meer van je horen. We zullen nu een user die niets meer van zich laat horen openbaar op het board erop aanspreken. Deze aanpak lijkt mij een hele goede, en leidt nu stellig om meer met plezier antwoord te geven door de behulpzame leden aan de vragenstellers / topic-starters. Met vriendelijke groet, SatBaron
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen