paqbro Geplaatst: 14 juni 2010 Geplaatst: 14 juni 2010 Omdat afgelopen jaar regelmatig storingen bij Telfort zijn geweest en daar bij telfort niet meteen iets van op hun website word vermeld heb ik daar dit nieuwe draadje voor gemaakt. Vandaag (14-06-'10) is het weer zover, geen internet in de regio Breda. Storing staat niet op de telfort website, maar heb ik achterhaald door de helpdesk te bellen (30 cpm) Ik ga toch maar eens denken over een nieuwe aanbieder. Satelliet spullen verkocht, kijk nu met plezier via de kabel (Ziggo)
iemand Geplaatst: 14 juni 2010 Geplaatst: 14 juni 2010 tja ze zetten het er soms pas op, als de storing is opgelost. helaas erg traag en klantonvriendelijk. of zouden ze daar slecht bij kunnen via hun eigen netwerk ;-)) ff gekeken, jahoor het staat ernu op.. http://www.telfort.nl/mededelingen/internet/ gr. Erik
Gast Kimble Geplaatst: 14 juni 2010 Geplaatst: 14 juni 2010 Telfort gratis via 020-6976337 ipv 30cpm op 0900-9596. (Check altijd even een gratis alternatieve nummer website)
Eastwood Geplaatst: 15 juni 2010 Geplaatst: 15 juni 2010 Toch moet ik eerlijk zeggen, dat ik het laatste jaar maar 2x een langdurige storing heb meegemaakt van Telfort. Dat was daarvoor wel anders, namelijk bijna maandelijks. Ik geloof niet dat je beter af bent bij een andere aanbieder. Storingen kunnen altijd voorkomen. Met vriendelijke groet,Eastwood.-------------2x Vu+ Duo, Visiosat G4:[28,2E; 23,5E; 19,2E; 13E]
Gerard 76 Geplaatst: 15 juni 2010 Geplaatst: 15 juni 2010 Hier in 2 jaar tijd slechts 2 lange storingen waarbij er een hele avond geen internet was. Met UPC was het maandelijks raak! Voor mij geen andere aanbieder. Kabel vind ik te duur vanwege de koppelverkoop van analoge TV, en glas vind ik ook nog te duur,vergeleken met Telfort. Heb nu 2100 kbps en dat vind ik snel genoeg voor die paar (HD) films die ik van 't internet haal. Best kans dat 't over een paar jaar heel anders ligt met glas.
paqbro Geplaatst: 15 juni 2010 Auteur Geplaatst: 15 juni 2010 Telfort is voor mij ook de goedkoopste op dit moment. Laatste half jaar is het bijna elke maand raak met een storing. Ik vind dat te veel. Satelliet spullen verkocht, kijk nu met plezier via de kabel (Ziggo)
Eastwood Geplaatst: 18 juni 2010 Geplaatst: 18 juni 2010 @paqbro ligt het echt aan Telfort? want ik heb in Breda er geen last van gehad, maar ik moet er bij zeggen dat ik alleen internet van ze betrek, of kan het zijn dat jouw lijn aan het klapperen is, sinds de snelheidsverhoging? Daar had ik namelijk last van, toen heb ik daarna de lijn een beetje geknepen (na oeverloze discussies met de helpdesk en kpn) en sindsdien loopt het als een zonnetje. Met vriendelijke groet,Eastwood.-------------2x Vu+ Duo, Visiosat G4:[28,2E; 23,5E; 19,2E; 13E]
Lemming Geplaatst: 1 juli 2010 Geplaatst: 1 juli 2010 Ik ben die provider spuugzat. Hoop dat ze het hier lezen. Gisteren vanaf 14:00 geen internet meer.(regio heerlen). Storing bekend. Nu is het bijna 03:00 en nog steeds geen internet. Dat ze hun zooi maar houden. Als je weg kunt doe het dan direct. Altijd telfort die er alleen uitligt hier.(alle andere in mijn directe omgeving werken behalve telfort) Heb ze opgezegd. Was het voor 2 weken al zat met hun storingen die langer als 10 uur duren. En nee het ligt niet aan mijn modem.(standaard helpdesk antwoord, u gebruikt geen orginele hardware) Ik kan slechts ook nog de tafel volleggen met modems die hun ondersteunen.(naast het probleem van c+ en de mtv's). Als je het kan wissel van provider, want deze lost de problemen nooit op !!!!!!. Zo dat moest ik even kwijt en hoop niet dat ik van de regen in de drup kom.
Greatone Geplaatst: 1 juli 2010 Geplaatst: 1 juli 2010 Ik sluit me aan bij Gerard76 en Eastwood: Heb zelden last van storingen. * VU+ Duo 2 sat/kabel - Amiko A3 combo - Coolstream Trinity - Dreambox 800 HD SE - Xsarius Fusion HD SE - Mag254 iptv * * LG 65inch smart 3D tv - Playstation 4 *
Lemming Geplaatst: 1 juli 2010 Geplaatst: 1 juli 2010 Zo ze liggen er nu 24 uur uit en ze weten niet wanneer de storing is opgelost. Die firma kan bij mij niets meer goed maken. En nogmaals het ligt niet aan mijn modem,lijn,splitter. Het ligt aan telfort!!!!. Een kennis van mij heeft ook telfort en hetzelfde probleem. Al sinds gisteren geen verbinding meer en geen telefonie.(die woont 6km van mij vandaan en zit op een andere wijkcentrale). Wat een stelletje prutsers daar.
Gerard 76 Geplaatst: 1 juli 2010 Geplaatst: 1 juli 2010 Kan me Lemming wel voorstellen. Zijn situatie had ik dus met UPC. Op 't laatst begin je vanzelf te koken Daar heb je geen 30 graden ( zoals nu ) voor nodig
GNcontrol Geplaatst: 3 juli 2010 Geplaatst: 3 juli 2010 Al een flink aantal jaren heb ik een ADSL aansluiting. Ben in die tijd regelmatig gewisseld van provider, omdat trouwe klanten niet beloond worden / werden. Mijn overstap naar Telfort was echter niet zo geweldig. Met grote regelmaat lag ik er (soms dagen) uit. Dit had ik bij mijn andere aanbieders nog nooit meegemaakt. Omdat ik redelijk vaak vanuit huis werk (via VPN inlog) was dit onacceptabel. Snel weer overgestapt naar een andere provider (zelfs nog voor afloop van het contract) Bij mij nooit geen Telfort weer............
paqbro Geplaatst: 3 juli 2010 Auteur Geplaatst: 3 juli 2010 Sinds 14-06 geen storing meer gehad. Ik zie het nog even aan zo anders ga ik terug naar Online voor 2,50 euro meer per maand. Satelliet spullen verkocht, kijk nu met plezier via de kabel (Ziggo)
peterk Geplaatst: 6 juli 2010 Geplaatst: 6 juli 2010 Ik ben sinds december aangesloten op het Telfort Netwerk doordat Compuserve door hen is overgenomen. Moet zeggen dat ik toch inmiddels al drie keer een (zeer) langdurige storing heb meegemaakt. Doordat ik echter nog de bijzondere gunstige prijs van Compuserve betaal, ben ik terughoudend met overstappen. Tot nu toe heb ik de beste ervaringen gehad met eerst KPN en later Compuserve. Online (voorheen Orange/Wanadoo was een puinhoop hier. Ik vind de 19,90 per maand die ik nu betaal voor internet (door de afstand helaad niet meer dan 6 MB) en telefonie eigenlijk best een leuke prijs en als Telfort uitvalt zijn er nog genoeg buren die het internet niet dicht hebben staan.
Gerard 76 Geplaatst: 6 juli 2010 Geplaatst: 6 juli 2010 Sjaak, als tv analoog en/of digitaal wel werkt, en het internet valt zeer regelmatig uit dan maakt het mij niet uit of de storing nu ligt aan de infrastructuur of de modem. Beide zijn van hun en het hoort gewoon te werken. Dan moeten ze niet aankomen met verhalen dat het aan je PC ligt maar er juist alles aan doen om de zaak weer OK te krijgen. Heb 2 modems van ze gehad en 2x een monteur hier thuis en de oorzaak lag ook volgens hem niet aan mijn spullen. Vertel jij dan maar wat er loos is... Af en toe internet eruit is niet erg. Maar het moet niet elke 14 dagen/3 weken gebeuren en dan ook nog es langer dan 5 of 6 uur... Ik ga dan iig niet langer afwachten en niet m'n zuur verdiende geld nog langer uitgeven aan hun 0900 nummer. Als ze het niet kunnen oplossen dan mogen ze de spullen houden.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen