Ga naar inhoud


[Xtreme] UCI6400, werkt deze nog met de CD kaart?


hendrik97

Aanbevolen berichten

Hallo,

 

Ik heb nog een Xtreme UCI 6400 ontvanger staan, is reeds een aantal jaren oud, werkt de CD kaart nog in de std. kaartlezer? Of moet dit via de zgn. CI module die er ook opzit? Kan deze ontvanger werken met de laatste CD kaart (oranje)?

 

Is er ook alternatieve software voor deze ontvanger?

(Ik kan niet zoveel vinden op Internet, op dit forum helemaal niks van deze ontvanger)

 

mvgr

Hendrik

Voorheen bekent als hondasat maar sat4all kende me niet meer onder deze naam!

=> 2x Strong 8000/8100, funke & triax 64cm schotels met duo lnb astra 19.2/hotbird 13, sattracker 4.0 <=

Link naar reactie
Delen op andere sites


Origineel bericht van: hendrik97
is reeds een aantal jaren oud, werkt de CD kaart nog in de std. kaartlezer? Of moet dit via de zgn. CI module die er ook opzit? Kan deze ontvanger werken met de laatste CD kaart (oranje)?

Is er ook alternatieve software voor deze ontvanger?


Ontvanger is van 2003 de CD kaart kan werken met de oranje kaart in de ucas kaartlezer als er ucas 3.0 op wordt gezet.
Maar is dat de moeite nog wel want het is een heel werk en vaak gaat het mis.
Alternatieve software is er wel geweest van Digix maar dat is al een drie jaar geleden nu is er niets meer wat werkt.
En ja de laatste jaren is er in dit topic niet veel meer gepost over de Extreme maar met de zoekfunktie moet er genoeg te vinden zijn. laugh
Link naar reactie
Delen op andere sites

Aart, Bedankt voor de info.

 

Tsja, ik wou hier zelf eigenlijk niet mee aan de slag.

Ik heb er namelijk net eentje weggegeven met de mededeling, misschien dat je er wat mee kunt.

 

Ik merk dat je er dus zowieso FTA mee kan ontvangen. Dat zou eerst voldoende zijn, alleen jammer dat de kaartlezer niet meer werkt met de laatste CD kaart.

Ik heb er nog eentje op zolder staan, dus reserve FTA ontvanger zeg maar ...

 

mvrgr\

Hendrik

Voorheen bekent als hondasat maar sat4all kende me niet meer onder deze naam!

=> 2x Strong 8000/8100, funke & triax 64cm schotels met duo lnb astra 19.2/hotbird 13, sattracker 4.0 <=

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb hier al 7 jaar en nog steeds 2 Extreme's aan het werk met de nieuwe kaart, maar die krijgen het steeds moeilijker omdat er regelmatig hickups plaatsvinden op de CD kanalen, maar daar hebben er meer last van.

 

Heb er in maart 2010 ucas 3.0 opgeknalt en ben nog steeds tevreden met de bijde apparaten.

 

 

jotronix

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...