Ga naar inhoud


Woede over aanhouding Bavaria-Babes


Gast Kimble

Aanbevolen berichten

Vanochtend in De Gelderlander gelezen dat het ludieke nu omslaat in een serieuze zaak die uiteindelijk Bavaria ook schade kan aanrichten.

 

De FIFA schijnt sterk te staan in de zaak en er zijn ook meisjes die nu de beschuldigende vinger wijzen naar Bavaria.

 

Toch iets te ver doorgevoerd?

Dreambox 8000 & VU+ Duo
Synology DS201 NAS
ITV van KPN + digitenne

LG55B6V Oled TV

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 55
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Nou... Ik heb van dit hele gebeuren totaal niets gezien op het Zweedse Journaal, en ook niet in de krant... Het is dat ik het hier op het forum las, anders had ik het totaal niet geweten. Dus zó "wereldschokkend" zal het wel niet zijn. wink

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost
 

 

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Neptunus
Vanochtend in De Gelderlander gelezen dat het ludieke nu omslaat in een serieuze zaak die uiteindelijk Bavaria ook schade kan aanrichten.

De FIFA schijnt sterk te staan in de zaak en er zijn ook meisjes die nu de beschuldigende vinger wijzen naar Bavaria.

Toch iets te ver doorgevoerd?


Ik vraag me af hoe sterk ze kunnen staan want ik zie geen bavaria op die dutch dresses. Het is gewoon belachelijk dat de fifa dit blijkbaar als een voorbeeld wil gebruiken en er meer ophef over te maken dan normaal is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoe komt de FIFA er ineens op naar de kleine details te kijken? Er moet daar iemand van de KNVB een tip aan een FIFA Official hebben gegeven dat die naamloze jurkjes van een ander biermerk zijn. Hoe komt de FIFA erop dat een ander biermerk er achter zit?

 

Het is mij veel te stil bij de KNVB en verdenk hun ervan de hele zaak verlinkt te hebben.

 

Overigens is het in Duitsland en Luxemburg wel in de pers geweest maar werd Bavaria afgedaan als een lokale brouwerij.

 

Snopper

Xtrend ET9500 met OpenPli 3.0 met Kathrein 90cm (19.2 en 23.5)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Neptunus
Vanochtend in De Gelderlander gelezen dat het ludieke nu omslaat in een serieuze zaak die uiteindelijk Bavaria ook schade kan aanrichten.

De FIFA schijnt sterk te staan in de zaak en er zijn ook meisjes die nu de beschuldigende vinger wijzen naar Bavaria.

Toch iets te ver doorgevoerd?


Wat ik vanmorgen op een nieuws zender hoorde is dat Bavaria contact heeft gezocht met de Fifa maar dat die niet te bereiken waren en de Fifa heeft zich naar Bavaria verder ook niet laten horen.
Link naar reactie
Delen op andere sites

In mijn ogen doen die meiden in die mooie oranje dresjes niets verkeerd.

Bavaria komt nu negatief in het nieuws.

Bavaria is slimmer. Ze hebben een merkloos anker gecreeerd. En het werkt. Super

 

CU

Lambik

 

VU+ DUO2, Triax88, 13E,19E,23E,28E

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je moet de wet overtreden die is voor die tijd aan gepast aan de FIFA wensen en de aanklacht is reklame maken maar officieel is het,

 

"Het ontplooien van commerciële activiteiten in een voetbalstadion".

 

En de maximale straf daarop is 6 maanden celstraf maar dat zal allemaal wel meevallen verwacht ik. laugh

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: chevrolet
Ik mag toch aannemen dat je ook in Zuid-Africa de wet moet overtreden alvorens je gearresteerd kan worden?
De Fifa heeft in Zuid-Afrika een wet afgedwongen waarmee de Fifa en zijn sponsors zo'n beetje heerser over de stadions en omgeving zijn tijdens de WK.
Hierbij is elke vorm van financiële concurentie verboden.

Als de WK in Nederland en België zal worden gehouden, eist de Fifa dat deze wet ook hier geaccepteerd zal worden.
Tevens wil de Fifa geen belasting betalen aan de organiserende landen.

(Duitsland wil niet zeggen wat de organisatie van het WK2006 de belastingbetaler heeft gekost maar deskundigen schatten zo'n 6 miljard Euro.)
Link naar reactie
Delen op andere sites

Daarom moeten we dat hier niet hebben die flauwekul laat blatter maar een stuk niemandsland huren voor zijn volgende WK.

Kan hij volop de zaak koeieneren met vuzuvela s en zijn sponsoren.

"You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time"

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...