Ga naar inhoud


De intakte wereld van Apple i Produkten


Drs. IJzerbout

Aanbevolen berichten

Ik zeg niet dat het praatjes zijn....

 

Citaat:

Je moet niet alles geloven wat ze typen in de media.

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 197
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

  • Beheerder
Origineel bericht van: looney2
En weer een nieuw hoofdstuk geschreven door mr. Jobs.
wo 28 jul 2010, 11:52
Apple aangeklaagd voor oververhitting iPad

AMSTERDAM - Computerfabrikant Apple is aangeklaagd omdat de iPad-tablet van het bedrijf in een warme omgeving te makkelijk zou oververhitten. De aanklager wil een schadevergoeding zien.


Hoe hoog deze vergoeding moet zijn, is nog onbekend. Volgens aanklacht sluit de iPad zichzelf al na een paar minuten af als deze in de zon gebruikt wordt. De aanklager probeert de rechter ervan te overtuigen dat de klacht 'class action' status moet krijgen. Dit houdt in dat alle iPad-eigenaars zich hem kunnen aansluiten om een schadevergoeding te eisen.

Van de populaire tablet zijn volgens Apple al meer dan 3,2 miljoen stuks wereldwijd verkocht. Afgelopen vrijdag ging het apparaat in nog eens negen landen, waaronder Nederland, in de verkoop. Het is nog niet bekend hoe vaak hij sinds deze lancering is verkocht.

bron telegraaf

Ze zullen alles wel weer ontkennen.klant zal wel een te hete schoot hebben.



Ik kan hier alleen maar op zeggen dat dit weer zo'n typische aktie moet zijn van de medewerkers van Microsoft of een andere jaloerse concurrent.

Hierover een rechtszaak beginnen is namelijk volslagen idiooot. Apple maakt een elektronisch apparaat dat om te beginnen gezien het gebruikte scherm helemaal niet geschik is om in de zon te gaan zitten, omdat je dan simpelweg niets meer kunt lezen, daarnaast apple nooit beweerd heeft dat dit kan, en ten slotte apple zelfs nadrukkelijk overal schrijft dat het niet kan!

Zowel op de website, technische specificaties als in de gebruiksaanwijzing:

Environmental requirements
Operating temperature: 32° to 95° F (0° to 35° C)
Nonoperating temperature: -4° to 113° F (-20° to 45° C)
Relative humidity: 5% to 95% noncondensing
Maximum operating altitude: 10,000 feet (3000 m)

Dit gaan ze dus geheid verliezen.

Die gasten moeten wel zo dom zijn als het achtereind van een koe. Als ik met een laptop in de volle zon ga zitten, weet ik ook dat het nooit lang goed kan gaan.

Als ik in de zon een boek wil lezen pak ik een boek en een flesje bier en niet een iPad.

Dit gaat nergens over.

Ik heb zelf een iPad 3G en ik vind het het mooiste stukje techniek dat ik de afgelopen 3 jaar in mijn handen heb gehad.

Mvg,

Michel

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zeker onderzocht bij het personeel van een wel enigzins bekend merk OS. Alleen die auteur al Dr. Phil sick

 

 

Citaat:
iPad eigenaar ‘arrogante kwast’

 

Mensen die een iPad bezitten, zijn ‘arrogant’ en ‘elitair’. Dat zeggen Amerikaanse consumenten over de bezitters van de tablet.

 

Onderzoeksbureau MyType vroeg aan 20.000 consumenten om de gemiddelde iPad eigenaar te karakteriseren. Daaruit kwam een beeld naar voren van een ‘rijke, hoog-opgeleide, machtige, goed presterende onaardige en niet vrijgevige dertig tot vijftigjarige’.

 

 

Het consumentenpanel dacht ook dat eigenaren van de iPad ‘zelfzuchtige workaholics’ waren, met een ‘grote belangstelling voor zaken en financiën’. De gemiddelde iPad bezitter zou een oud dametje ‘niet helpen om de straat over te steken’.

 

De iPad heeft daarmee een van de ergste imagoproblemen ooit onder het grote publiek. Maar Apple zal dat niet deren, de doelgroep staat zonodig uren in de rij voor het speeltje. Overal waar het apparaat wordt verkocht, is de voorraad binnen een paar dagen weg.

 

 

 

Bron: Faqt.nl

Auteur: Dr. Phil

Geplaatst: 1 aug 2010

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Kimble
Maar Apple zal dat niet deren, de doelgroep staat zonodig uren in de rij voor het speeltje. Overal waar het apparaat wordt verkocht, is de voorraad binnen een paar dagen weg.


Bron: Faqt.nl
Auteur: Dr. Phil
Geplaatst: 1 aug 2010

Dan lijkt mij de doelgroep een stel yuppie`s die geld teveel hebben, weinig verstand van zaken, maar boven al er graag bij willen horen.

HALLO [deze text leest u alleen als u een illigale versie van windows heeft]

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
Origineel bericht van: looney2
Origineel bericht van: Kimble
Maar Apple zal dat niet deren, de doelgroep staat zonodig uren in de rij voor het speeltje. Overal waar het apparaat wordt verkocht, is de voorraad binnen een paar dagen weg.


Bron: Faqt.nl
Auteur: Dr. Phil
Geplaatst: 1 aug 2010


Dan lijkt mij de doelgroep een stel yuppie`s die geld teveel hebben, weinig verstand van zaken, maar boven al er graag bij willen horen.


Heb je er wel eens mee gewerkt?

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: pascalletje
Ik ben gewoon blij met mijn iPad. Ben geen yuppie die teveel geld heeft, heb verstand van zaken, hoef nergens bij te horen en help ook gewoon een oud dametje de weg over.
Leuk dat je tegenwoordig al beoordeeld wordt op de producten die je in huis hebt smile


Ik noem het jaloezie... Ik heb (nog) geen ipad maar het is een fantastisch apparaat in mijn ogen. Ik zal zoiets nooit als gimmick kopen, voor de heb, maar ik moet er wel nut van kunnen hebben een meerwaarde naast mijn laptop.

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder

Citaat:
Dan lijkt mij de doelgroep een stel yuppie`s die geld teveel hebben, weinig verstand van zaken, maar boven al er graag bij willen horen.

 

En bedankt he wink

 

Ik heb de 3G versie en ik wil m niet meer kwijt. Wat een fantastisch apparaat (ook voor de gevorderde gebruiker).

 

Mvg,

 

Michel

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Probeer eens handsfree op je fiets met die iPhone!

:D

het begint al vroeg de gewetenloze lobby en afhankelijkheid creëren...

op het sint maartenscollege in maastricht zijn alle nieuwe leerlingen verplicht zich een dure apple notebook aan te schaffen met support en software licenties voor office applicaties 1400 euri

(terwijl de overheid al sind 2007 Open Source Linux stimuleert)

 

tja dan zullen pappa en mamma ook wel zo'n iPhone moeten aanschaffen voor de leerlingen, anders ben je niet verbonden en niet hip.

 

afgezien van het feit dat schoolkinderen ook al overvallen worden op straat voor dat yuppen spul is het toch belachelijk dat een school enkel de apple voorschrijft

welke welgeteld 800euro duurder is dan een vergelijkbaar linux notebook???

 

kromme ruggetjes en verbogen vingertjes zullen ook wel het toekomstbeeld zijn voor die schoolkids

ciao

 

I Gona Love You - Micky More & Andy Tee remix

Jestofunk, Micky More & Andy Tee

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
Probeer eens handsfree op je fiets met die iPhone! :D


Probeer het eens met een Nokia, Samsung, HTC of weet ik wat voor telefoon smile

Citaat:
het begint al vroeg de gewetenloze lobby en afhankelijkheid creëren...
op het sint maartenscollege in maastricht zijn alle nieuwe leerlingen verplicht zich een dure apple notebook aan te schaffen met support en software licenties voor office applicaties 1400 euri
(terwijl de overheid al sind 2007 Open Source Linux stimuleert)


Dat een school dit eist vind ik ook niet normaal.

Citaat:
tja dan zullen pappa en mamma ook wel zo'n iPhone moeten aanschaffen voor de leerlingen, anders ben je niet verbonden en niet hip.


Daar kiezen papa en mama toch gewoon zelf voor?

Citaat:
afgezien van het feit dat schoolkinderen ook al overvallen worden op straat voor dat yuppen spul is het toch belachelijk dat een school enkel de apple voorschrijft
welke welgeteld 800euro duurder is dan een vergelijkbaar linux notebook???


Ik denk dat je voor elke willekeurige laptop wel een nekslag kan verwachten tegenwoordig. Maar waarom worden mensen met Apple producten toch elke keer yuppen genoemd? Ik zou zeggen, kom eens een bak koffie drinken en oordeel dan nog een keer of ik een yup ben...

Citaat:
kromme ruggetjes en verbogen vingertjes zullen ook wel het toekomstbeeld zijn voor die schoolkids
ciao


Zou dat echt met Apple producten verband houden?

Dreambox 8000 / Dreambox 800 / Dreambox 500HD

Link naar reactie
Delen op andere sites

aardig als reactie...

maar wel een goudwaagje gebruikt.

 

het woord yup (young urban professional) staat voor die zich dat allemaal kan permiteren / wil permiteren (ik was yup)

daarmee is niets negatiefs bedoeld tav de persoon, echter wel het gadget dat hij zich aanschaft als modieus accessoire.

die worden compleet "overpriced" aangeboden

 

de ruggetjes en vingertjes slaat op het aantal uren dat kinderen aan een laptop toetsenbord werken (dat geld voor linux en apple) zonder ergonomisch verantwoord ontwerp

en vooral in een schoolbank die daarvoor ongeschikt is.

ciao

I Gona Love You - Micky More & Andy Tee remix

Jestofunk, Micky More & Andy Tee

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die reactie komt ook meer omdat een yuppie in eerste instantie vrij negatief neer werd gezet;

 

Citaat:
Dan lijkt mij de doelgroep een stel yuppie`s die geld teveel hebben, weinig verstand van zaken, maar boven al er graag bij willen horen.

 

Ik heb het gadget ook niet aangeschaft als modieus accessoire, maar meer omdat ik liever geen complete laptop mee sjouw als ik op vakantie ga, of als ik op de bank ff vlug wil internetten eerst mijn laptop nog op moet starten. Ook vind ik overpriced voor de iPad nogal meevallen. De overige Apple producten zijn wel erg duur, maar je krijgt er ook wel wat voor terug.

Als ik zie hoeveel mensen er problemen hebben met hun "goedkope" laptops en desktops van de computerboer op de hoek, vind ik het wel meevallen met duur.

Dreambox 8000 / Dreambox 800 / Dreambox 500HD

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: pascalletje

Als ik zie hoeveel mensen er problemen hebben met hun "goedkope" laptops en desktops van de computerboer op de hoek, vind ik het wel meevallen met duur.


is dat omdat ze sowieso slechte configuraties verkopen of die vermaledijde windows? smile die eigenlijk al een bijscholingscursus behoeft. sick

overigens iedereen wil erbij horen...
het verschil zit 'm in de betaalbaarheid bij krap budget

ciao

I Gona Love You - Micky More & Andy Tee remix

Jestofunk, Micky More & Andy Tee

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder

Dat is een beetje een kulverhaal vind je niet?

 

Als je geen geld hebt voor een Bang & Olufsen stereo ga je toch ook niet klagen dat je het met een philips setje moet stellen?

 

Ieder product heeft zijn prijs. De Apple i-producten zijn technisch vooruitstrevend, uitzonderlijk goed afgewerkt en uitzonderlijk stabiel.

 

Alles heeft een prijs.

 

Bovendien is 499 voor een 16GB wifi versie van de iPad volgens alle deskundigen een hele scherpe prijs.

 

Als je een krap budget hebt, koop je toch geen Porche of wel?

 

Mvg,

 

Michel

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...