Ga naar inhoud


De intakte wereld van Apple i Produkten


Drs. IJzerbout

Aanbevolen berichten

Er is niets dat kan wat een Iphone 4 kan. Dat is een feit!

 

Maar ik wil andere dingen dan een Iphone kan .

Te beginnen met een vast toetsen bordje als HTC Touch Pro 2

(geen N97 ding )

Apple gaat goed zolang je dingen wil die Apple wil , iets anders moet je niet willen .

Ik vind bedrijven die verkondigen het ultieme ding te maken altijd eng .

Moet iedereen wat ik goed vindt ook goed vinden ?

Aub niet , wat voor mij werkt kan een ander een gruwel vinden .

Kritiek negeren werkt niet bevorderend .

 

AD

Vu+ Duo,2xDream7000,Dream500,Dbox1,Nokia9800s

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 197
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Volgende optie :

 

Door mij verzonnen optie , in lijn met Apple opties .

Mocht er toch nog iemand het wagen tegen te spreken ,

wat wij willen is het beste voor jou ( en ons ).

Accepteren en snel a.u.b.

 

Ad

 

 

Vu+ Duo,2xDream7000,Dream500,Dbox1,Nokia9800s

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Er zullen altijd voor en tegenstanders zijn van Apple, hetzelfde geldt voor windows.

 

Maar Apple maakt nu precies dezelfde fouten die Bill Gates ook heeft gemaakt. Bill Gates bepaalt wat jij op je computer of smartphone installeert en nu doet Steve Jobs precies hetzelfde.

En de produkten van beide worden door die strijd telkens slechter. Nu moet je met de nieuwe Iphone4 op een bepaalde manier vasthouden om hem uberhaupt te kunnen gebruiken wat hij eigenlijk moet kunnen nl bellen.

 

Apple begint meer en meer de markt technieken van microsoft over te nemen en dat zal ze alleen maar schaden. Er worden duizende apps aan de gebruikers aangesmeerd en de meesten (de "nerds" uitgesloten) gebruiken de duur gekochte en aangesmeerde apps helemaal niet. De meeste gewone gebruikers hebben al moeite om hun bleutooth verbinding in orde te krijgen. Hebben ze ook helemaal geen zin in. En de meesten weten niet eens wat een "Apps" is.

 

Wat Apple nu groot maakt is de agressieve manier van reclame en het overwaarderen door de Apple gelovigen. Steve Jobs is in hun ogen bijna een heilige en Apple is een religie.

 

Bill Gates heeft al veel verloren aan open source (en Apple) en als Steve Jobs niet uitkijkt dan zal het hem op den duur ook niet veel beter gaan.

 

Ik hoef iig geen Iphone of Ipad. Ziet leuk uit maar stelt niks voor. Als ik een kaarsje uit wil blazen dan hoef ik geen Apps maar een kaarsje die ik zelf aangestoken heb smile

Een smartphone is een hulpmiddel, geen levensstijl 

Kijk rond IN de wereld in plaats van voorover gebogen NAAR de wereld.

Link naar reactie
Delen op andere sites

als je de voorwaarden niet geaccepteerd had had je nu dit niet kunnen typen

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder
Origineel bericht van: Matchless
Bill Gates bepaalt wat jij op je computer of smartphone installeert en nu doet Steve Jobs precies hetzelfde.


Matchles, dat is een volslagen uit je duim gezogen verhaal.

Feiten:

Er zijn momenteel meer dan 225.000 Iphone/Ipad/Ipod apps!
Tot op vandaag meer dan 5 biljoen downloads (dat is een 5 met 12 nullen, ofwel 5.000.000.000.000 downloads) uit de app store!
Apple heeft tot op vandaag meer dan 1 biljoen dollar uitgekeerd aan de developers!

Feit: Apps moeten aan bepaalde voorwaarden voldoen, maar in principe mag iedere app in de app store.

Feit: Zelfs eens van apple’s grootste mini browser concurrenten (Opera) heeft een browser in de app store.

Feit: De apps die afgewezen worden, worden volgende 3 redenen belangrijkste redenen afgewezen:

1. het doet niet wat de maker zegt dat het zou moeten doen
2. de app is niet stabiel
3. er wordt code gebruikt die onder een beperkte licentie valt. Dat wil apple niet omdat dan updaten naar een nieuwe OS versie lastig of onmogelijk wordt.

Als jij als fabrikant een stabiel en gebruiksvriendelijk product wil bieden, zou je apps om dezelfde redenen afwijzen.

Feit: Er komen iedere week 15.000 nieuwe apps en updates van bestaande apps in 30 verschillende door apple ondersteunde talen bij.
Van die apps wordt 95% binnen 1 week goedgekeurd en dus 5 % afgekeurd in de meeste gevallen vanwege bovenstaande redenen.

Feit: De middelde app kost $ 1,20. Er zijn er enorm veel gratis, maar er zijn ook excessen zoals TomTom die rond de 70 euro kost. Dat kost de vergelijkbare software voor andere smartphones ook!

Feit: Er is geen enkel platform met dergelijke resultaten!

Feit: Apple maakt in vergelijking tot Microsoft en bedrijven zoals Sony en Samsung nauwelijks reclame. Dat doen de gebruikers van hun hardware uit enthousiasme voor hun.

Jouw verhaal is typisch voor iemand die niet weet en niet snapt hoe een apple product werkt en hoe goed het product kwalitatief is. Jouw opmerking over dat je een iphone op een bepaalde manier moet vasthouden is wat lachwekkend. Ooit al eens een Iphone 4 vast gehouden of je er in verdiept?

Slotfeit: Apple maakt zeer hoogwaardige, zeer gebruiksvriendelijke en vooral enorm innovatieve producten. De Ipad en de Iphone 4, maar ook de Imac 26" zijn ongeëvenaard qua design, techniek en succes in hun klasse.

.... Of ken jij een fabrikant die op dit moment een met een Iphone 4 of een Ipad, of zelfs een Ipod Touch technisch vergelijkbaar product kan leveren?

Apple laat de concurrentie alleen qua techniek al mijlen achter zich. Dan spreken we nog niet over hun community (app store) successen!

Mvg,

Michel

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder
Origineel bericht van: Drs. IJzerbout
De Amerikanen noemen biljoen wat wij miljard noemen.
5 biljoen downloads is dus: 5.000.000.000 laugh


Lees maar even dan:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Biljoen
en: http://en.wikipedia.org/wiki/Billion
http://en.wikipedia.org/wiki/Long_and_short_scales

want nu ben ik in de war wink

Mvg,

Michel

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is echt zo hoor.

 

en er staat op wikepedia: Het Engelse woord billion is een zogenaamde valse vriend. Het Engelse billion is wat in het Nederlands een miljard genoemd wordt, dus 1000 miljoen of 1.000.000.000

 

Amerikanen houden nou eenmaal erg van alles groter te maken dan het is: the biggest, the highest, the largest in the world... :D

 

Als er inderdaad 5.000.000.000.000 downloads zouden zijn geweest, zou het hele internet gecrashed zijn geweest. Zoveel mensen zijn er niet eens op de wereld.

Er zijn "maar" 6.800.000.000 = 6,8 miljard mensen op de wereld

"On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder

Ok, maar een 5 met 9 nullen is nog steeds een hele hoop nullen meer dan ik op mijn bankrekening heb staan wink

 

Ik weet wel zeker dat geen enkel bedrijf met vergelijkebare producten momenteel de resultaten behaald die apple behaald met hun Iphones en bijbehorende community.

 

Als ondernemer kan ik daar alleen maar diep respect voor hebben.

 

Mvg,

 

Michel

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Michel
Origineel bericht van: Matchless
Bill Gates bepaalt wat jij op je computer of smartphone installeert en nu doet Steve Jobs precies hetzelfde.


Matchles, dat is een volslagen uit je duim gezogen verhaal.

Feiten:

Er zijn momenteel meer dan 225.000 Iphone/Ipad/Ipod apps!
Tot op vandaag meer dan 5 biljoen downloads (dat is een 5 met 12 nullen, ofwel 5.000.000.000.000 downloads) uit de app store!
Apple heeft tot op vandaag meer dan 1 biljoen dollar uitgekeerd aan de developers!

Apps moeten aan bepaalde voorwaarden voldoen, maar in principe mag iedere app in de app store.

Zelfs eens van apples grootste mini browser concurrenten (Opera) heeft een browser in de app store.

De aps die afgewezen worden, worden volgende 3 redenen belangrijkste redenen afgewezen:

1. het doet niet wat de maker zegt dat het zou moeten doen
2. de app is niet stabiel
3. er wordt code gebruikt die onder een beperkte licentie valt. Dat wil apple niet omdat dan updaten naar een nieuwe OS versie lastig of onmogelijk wordt.

Als jij als fabrikant een stabiel en gebruiksvriendelijk product wil bieden, zou je apps om dezelfde redenen afwijzen.

Er komen iedere week 15.000 nieuwe apps en updates van bestaande apps in 30 verschillende door apple ondersteunde talen bij.
Van die apps wordt 95% binnen 1 week goedgekeurd en dus 5 % afgekeurd in de meeste gevallen vanwege bovenstaande redenen.

Feit: De middelde app kost $ 1,20. Er zijn er enorm veel gratis, maar er zijn ook excessen zoals TomTom die rond de 70 euro kost. Dat kost de vergelijkebare software voor andere smartphones ook!

Feit: Er is geen enkel platform met dergelijke resultaten!

Feit: Apple maakt in vergelijking tot Microsoft en bedrijven zoals Sony en Samsung nauwelijks reclame. Dat doen de gebruikers van hun hardware uit enthousiastme voor hun.

Jouw verhaal is typisch voor iemand die niet weet en niet snapt hoe een apple product werkt en hoe goed het product kwalitatief is. Jouw opmerking over dat je een iphone op een bepaalde manier moet vasthouden is wat lachwekkend. Ooit al eens een Iphone 4 vast gehouden of je er in verdiept?

Mvg,

Michel


Als aanvulling dat het ook wordt afgekeurd:

4. Het valt niet goed in het straatje van Apple
5. De inhoud staat hun niet aan
6. Het concurreert met hun eigen producten



Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder

Zou je dan zo goed willen zijn om feiten even uit hun voorwaarden te halen?

 

Iedere app die voldoet aan hun schriftelijke voorwaarden wordt goedgekeurd en die voorwaarden zijn echt niet ongebruikelijk en ook wettelijk toegestaan, in tegenstelling tot Microsoft die al herhaaldelijk op zijn vingers getikt is omdat ze probeerden op onwettige wijze de concurrentie buiten te sluiten.

 

Mvg,

 

Michel

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Citaat:
Jouw opmerking over dat je een iphone op een bepaalde manier moet vasthouden is wat lachwekkend.
smile

 

ontvang problemen

 

Scherm problemen

 

Ik zeg ook niet dat apple produkten slecht zijn. Wel dat ze dezelfde richting opgaan als microsoft.

Als je een telefoon wil dan mag je bij Apple niet eens je eigen provider kiezen.

Een smartphone is een hulpmiddel, geen levensstijl 

Kijk rond IN de wereld in plaats van voorover gebogen NAAR de wereld.

Link naar reactie
Delen op andere sites

En ter aan vulling voor matchless nog een LINK van iemand met een scherm probleem :D

 

Ikzelf vond t vrij vervelend dat een simpel iets als een accu niet kan vervangen, ja kan wel maar wel ff (laten) opsturen.

ik heb geen iphone, er wel ff meegespeeld, maar ik neem er geen, zoals gezegd er komen smartphones uit die een iphone benaderen(bijv htc desire).

GREETZZ.HOBSAT
--------------------
oost west, mij best.
Xtrend ET8000 3x DVB-C

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...