Ga naar inhoud


[RE-9000HD] Opname History HD zonder ondertiteling


SailerPeter

Aanbevolen berichten

Hallo,

 

Bij het bekijken van een uitzending op History HD hebben we nederlandstalige ondertitels (bv Clash of the Gods of Batlle BC), maar wanneer we diezelfde aflevering opnemen dan zijn er bij het afspelen geen ondertitels.

De kaart zit in de interne slot.

Iemand een idee?

 

 

Rebox RE9000HD PVR + Visiosat Quad

Link naar reactie
Delen op andere sites


Er zijn al maanden problemen met de ondertiteling van History HD. Sommigen hebben helemaal geen probleem, maar een flink aantal heeft in 80 tot 90% van de tijd geen ondertiteling bij History HD.

 

Weet jij zeker dat er bij die opnamen wel ondertiteling aanwezig was? Ik kon het zojuist niet uittesten omdat er weer geen ondertiteling zichtbaar was.

 

Ik zal ook eens een stuk opnemen als er ondertiteling is.

 

Aanvulling: ik heb hetzelfde zojuist geconstateerd bij Discovery HD. Ik zag dat bij de opname de DVB ondertiteling op uit stond, terwijl die bij gewoon de zender bekijken op aan staat. Ik denk dus dat je bij de opname via de "subtitle" knop van je AB de ondertiteling op aan moet zetten.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: SailerPeter
Hallo,

Bij het bekijken van een uitzending op History HD hebben we nederlandstalige ondertitels (bv Clash of the Gods of Batlle BC), maar wanneer we diezelfde aflevering opnemen dan zijn er bij het afspelen geen ondertitels.
De kaart zit in de interne slot.
Iemand een idee?


Hallo SailerPeter,

Ik had zojuist wel DVB ondertiteling op History HD. Ik heb 5 minuten opgenomen en kwam hetzelfde tegen als bij mijn vorige bericht.

Heel simpel op te lossen dus. Gewoon bij het afspelen via de 'subtitle' knop op je AB de DVB ondertiteling op Dut (DVB) zetten. En nu maar hopen dat het bij jou toch niet iets anders is. smile

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...