Ga naar inhoud


Asus My Cinema-U3100mini plus werk niet


Annema

Aanbevolen berichten

Deze USB 2.0 digital TV receiver werkt niet. Software heb ik geinstalleerd. Radio en TV zenders in de regio Friesland zijn ingeladen bij een zeer goede ontvangst. Helaas geen beeld en een zeer slecht geluid. Wat kan hier aan de hand zijn.

Ik krijg wel een melding van:

Dit USB apparaat kan wel sneller werken als u deze aansluit op een snellere USB 2-poort.

Technisat Multytenne 45, Inverto Scena 5550 S CI

Mini USB DVB-T Stick

Link naar reactie
Delen op andere sites


Het probleem is waarschijnlijk je usb poort. Je zal voor dit soort hardware een 2.0usb poort moeten gebruiken.Anders probeer Nederland 1 tot en met 3. Volgens de omschrijving ALLEEN free to air. Dus wil je andere zenders zal je of een ander apparaat moeten kopen of een manier moeten vinden om een smartcard te gebruiken.(reader met camd oid)

 

Martin

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Annema
Het systeem zegt: aanbeveling, sluit het apparaat aan op een USB ROOT HUB. Dit valt weer onder: standaard enhanced etc.
Hoe doe ik dat ??

Wie wil hier op reageren ???

Technisat Multytenne 45, Inverto Scena 5550 S CI

Mini USB DVB-T Stick

Link naar reactie
Delen op andere sites

Staat er op de omschrijving van de asus dat je 2.0 usb poorten MOET gebruiken?

Zoja heb je die?

Indien je die niet het op de pc gaat het NOOIT werken.

 

Martin

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja het is een USB 2.0 Digital TV receiver. Als ik ga naar apparaatbeheer en vervolgens naar Universal Serial Bus-Controller en dan zie ik daar staan Standaard Enhanced etc. Dit moet volgens mij USB 2.0 zijn. Verder heb ik een webcam en een card-reader werken onder USB 2.0 Deze staan ook onder Universal Serila Bus Controller vermeld. Ik denk dat ik dat wel heb.

Technisat Multytenne 45, Inverto Scena 5550 S CI

Mini USB DVB-T Stick

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heel lullig van mij maar denk je dat of weet je zeker dat het een 2.0 bus is. Moet er namelijk heel duidelijk staan bij mij staat boven op de pc van de poort namelijk 2.0

Staat dat er niet weet ik niet zeker of het een 2.0 poort is.

Wat voor een pc( merk en type) is het?

 

Martin

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja zou moeten lukken met die pc. Ontvangst is slecht zei je. Even een versterkte antenne van digitenne erop zetten. Of anders buiten gaan zitten. De antennes kosten wel 6,75 euro. Ik had ook slechte ontvangst met een anysee, er ging een wereld voor me open met de nieuwe buitenantenne.

Volgens mijis het ook zo dat je met deze ontvanger alleen nederland 1 tm 3 kan ontvangen, zag in ieder geval geen mogelijkheid om er een smartcard in te doen. Vanaf het plaatje te zien dan.

 

Martin

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...