Gast Geplaatst: 31 augustus 2000 Geplaatst: 31 augustus 2000 gelezen op teletekst bij sat 1<BR>upc start op astra een digital pakket<BR>dag canal +<P>------------------<BR>
Gast Geplaatst: 31 augustus 2000 Geplaatst: 31 augustus 2000 Hmmmm Jan...<BR>KUn je effe uitleggen wat upc inhoud en wat voor gevolgen het echt heeft voor canal +<BR>Want dit begrijp ik niet en vele users met my denk ik...<BR>Groetjes<BR> Ruud.<P>------------------<BR>
Gast Geplaatst: 31 augustus 2000 Geplaatst: 31 augustus 2000 Och leuk UPC op de Astra .<BR>Dan kunne we weer gelijk lekker kraken heheh<BR>e.<BR>Zal niet lang duren voor die hier open staat. <BR>Groeten. <P>------------------<BR>
Gast Geplaatst: 1 september 2000 Geplaatst: 1 september 2000 Dan hebben we twee prut organisaties op de astra!<P>------------------<BR>
Gast Geplaatst: 1 september 2000 Geplaatst: 1 september 2000 Dan moet je eerst Cryptoworks kraken. UPC is al lang op 15W te bekijken maar in Cryptoworks. Of weet iemand dat UPC op Astra anders zal coderen?<P>------------------<BR>
Gast Geplaatst: 1 september 2000 Geplaatst: 1 september 2000 Ik weet niet hoe het met jullie zit maar een pakket van UPC, daar zat ik nou niet op te wachten. Zeker niet op astra.<BR>Trouwens, eerst zien en dan geloven.<BR>Ik zie het al voor me, een betaalpakket van 100,- per maand. (als het er komt) En dan lekker kijken naar de nieuwste bond film volgens hun.(moonraker?! haha.)<P>Punai<P>------------------<BR>
wilko Geplaatst: 1 september 2000 Geplaatst: 1 september 2000 Ik ben voor de kabel afhankelijk van upc en daar wou ik een schotel voor nemen en nu achtervolgen ze me nog<P>------------------<BR>
Gast Geplaatst: 1 september 2000 Geplaatst: 1 september 2000 UPC gaat over op digitale kabel tv. Iedereen die een abbonement op UPC heeft krijgt dan een digitale decoder waarbij hij/zij uit verschillende paketten kan "kiezen". Uiteraard tegen een hoop muntjes die dan sneller uit je beurs vliegen dan nu. Misschien heeft dat digitale pakket op Astra daar wel mee te maken. <P>------------------<BR>
Aanbevolen berichten