Con Geplaatst: 16 juni 2010 Geplaatst: 16 juni 2010 Volgens mij ligt Google eruit, krijg alleen via directe zoals Sat4all. Alles wat ik in de Googlebalk intik geeft een foutmelding "kan pagina niet vinden" boeiend . . . HG CC Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen.. Sinds november 2023 glasvezel via Solcon (voor het laatst). Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4) PC: Intel Nuc i7 met W11. Laptop Thinkpad met W11. Asus Gigabyte Home Assistant, 20 Shelly's en 2 ESP-tjes en Zigbee.
Tonskidutch Geplaatst: 16 juni 2010 Geplaatst: 16 juni 2010 misschien enkel bij jou? hier werkt 't ciao Apocalypse Cigarettes After Sex
edbe Geplaatst: 16 juni 2010 Geplaatst: 16 juni 2010 of misschien werkt ie nou wel weer. 2 x Gigablue UHD & Bigsat 28e,23e,19e,13e
Harley Geplaatst: 16 juni 2010 Geplaatst: 16 juni 2010 agenda & Gmail doen idd ook moeilijk hier. VU+ Duo2 - PrismCube
Gast Kimble Geplaatst: 16 juni 2010 Geplaatst: 16 juni 2010 Con en Harley, draaien jullie toevallig IE8 eventueel ? Ik heb daarvoor een stukje geschreven in de Windows Database. Het betreft een Bug in IE8. (ps ik heb geen problemen en Google met suf de gehele dag ongeveer ivm een projectje met vertalen en pdf) Oplossing hieronder; Citaat: Google kan in combinatie met Internet Explorer zorgen voor problemen. Ga je naar de website van Google dan kan het voorkomen dat hij netjes verschijnt. Een zoekopdracht invoeren in de zoekbalk gevolgd door een <ENTER> of een druk op de knop kan lijken dat Google hangt. Het probleem is een bug in Internet Explorer 8.0. Een simpele test in bv browsers als Mozilla, Firefox, Google Chrome etc laat zien dat zoeken met Google wel mogelijk is. De bug die door Microsoft er nog niet uitgehaald is wordt veroorzaakt door een aantal zogenaamde Add-on's. Om het probleem te lijf te gaan dient met via het configuratiescherm > software de volgende "programma's" te verwijderen. Tijdens het de-installeren zal wel worden gevraagd om de browser te sluiten en ook MSN te sluiten. Verwijder in de software alles waar de naam Google voor staat behoudens de eventuele geinstalleerde -Google Earth -Google Toolbar voor een andere browser dan Internet Explorer -Google Chrome Na dit gedaan te hebben, de PC herstarten en alles werkt weer naar behoren. Suc6. Kimble
Sigma Geplaatst: 16 juni 2010 Geplaatst: 16 juni 2010 nergens last van Windows 7 IE8 en de laatste update's draaid hier als een speer Mvrgr Sigma DM8000HD-PVR/DvD_DM7020HD-V2_DM800Se-V2_DM525 Harddisk Samsung 2TB__Tuner A :draaibaar Tuner B :vast Tuner C Tuner D Vantage 8000 S TWIN HDTV PVR
Harley Geplaatst: 16 juni 2010 Geplaatst: 16 juni 2010 firefox, en het werkt inmiddels weer. VU+ Duo2 - PrismCube
dreamlover8000 Geplaatst: 16 juni 2010 Geplaatst: 16 juni 2010 Waarschijnlijk DNS problemen bij je provider type in internet adresbalk http://74.125.77.104/ als het dan wel doet ligt het aan je provider.Dit is een tijdelijk probleem, je hoeft de helpdesk van je provider te bellen, die weet normaal al van het probleem af.
Con Geplaatst: 16 juni 2010 Auteur Geplaatst: 16 juni 2010 Ik gebruik Google Chrome. Bij IE en Firefox dezelfde problemen. HG CC Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen.. Sinds november 2023 glasvezel via Solcon (voor het laatst). Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4) PC: Intel Nuc i7 met W11. Laptop Thinkpad met W11. Asus Gigabyte Home Assistant, 20 Shelly's en 2 ESP-tjes en Zigbee.
Gast Kimble Geplaatst: 16 juni 2010 Geplaatst: 16 juni 2010 Dan zit het probleem dus bij de provider. Zit hier met 2 providers en 1 Dongle. Geen klachten hier in huize Kimble met Xs4all en Online. Dongle (Vodafone) weet ik niet, niet aan gehad. Mocht het weer optreden dan eens vanuit de CMD de volgende instructies ingeven. Windows-startknop en in de regel invoeren; CMD <ENTER> IPCONFIG /DISPLAYDNS <ENTER> Nu zou je eea moeten zien en/of Google antwoord geeft. Doe hierna in de CMD box de volgende opdracht; IPCONFIG /FLUSHDNS <ENTER> Je Cache is geleegd. Open je browser en probeer Google opnieuw. Herhaal IPCONFIG /DISPLAYDNS <ENTER> en kijk of Google inderdaad antwoord geeft. Je hebt dan iig uitgesloten dat het aan je PC ligt, maar het bij je ADSL-rovider. Twee url's (websites) die gebruik maakt van menig andere serviceprovider (lees: niet je ADSL-provider) is http://www.anonieminternetten.nl en http://www.anoniemsurfen.nl een eenvoudige proxy, waarvoor je het woord proxy zelfs kunt vergeten. Gewoon de domeinnaam ingeven en hij zou het webadres moeten openen. (Let wel, er is kans dat bij een website deze adressen bekend zijn en ze hem blokkeren. Resultaat Acces Forbidden.) Deze twee sites gebruiken vele scholieren om toch op communitysites te komen zoals Hyves, Facebook, Msn daar de school de genoemde communitysites heeft geblocked. Ook dit om uit te sluiten dat het niet aan je eigen PC ligt. (Overigens een ideale vakantietip. Er zijn landen die zelfs Youtube blokkeren en via deze websites kan je er gewoon op)
Gast Kimble Geplaatst: 16 juni 2010 Geplaatst: 16 juni 2010 Origineel bericht van: kriebie http://www.downorisitme.com/ Die gaat maar direct maar onder mijn favorieten, want mocht ooit kans 0,000000001% dat sat4all uit de lucht is weet ik de URL niet meer. Edit: die moet je dus een keer verversen, want de eerste test gaf: Citaat: It's not just you! http://sat4all.com looks down from here too. Click here to check another site
Con Geplaatst: 16 juni 2010 Auteur Geplaatst: 16 juni 2010 ANNO.nu, mijn provider, de opvolger van FreeOnline is blijkbaar bezig om diverse dns-server adressen naar hun eigen domein om te zetten, voor zover ik dat begrijp. HG CC Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen.. Sinds november 2023 glasvezel via Solcon (voor het laatst). Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4) PC: Intel Nuc i7 met W11. Laptop Thinkpad met W11. Asus Gigabyte Home Assistant, 20 Shelly's en 2 ESP-tjes en Zigbee.
Gast Kimble Geplaatst: 16 juni 2010 Geplaatst: 16 juni 2010 Origineel bericht van: Con ANNO.nu, mijn provider, de opvolger van FreeOnline is blijkbaar bezig om diverse dns-server adressen naar hun eigen domein om te zetten, voor zover ik dat begrijp. HG CC @Con Dan via de commandprompt (linksonder de startknop indrukken) de volgende regels ingeven; CMD <ENTER> IPCONFIG /FLUSHDNS <ENTER> Venster weer dicht en je cache is leeg.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen