Dreeke Geplaatst: 16 juni 2010 Geplaatst: 16 juni 2010 Heb een nieuw diseqc switch van EMP Centauri: de P.168-W V2. Kan iemand mij zeggen hoe ik de configuratie van de Dreambox moet instellen (8 lnb's op een big bisat)? Groet, André
vGnp Geplaatst: 16 juni 2010 Geplaatst: 16 juni 2010 Linkje vGnp VU+ Ultimo4K - FBC Cable - VU+ Ultimo4K - FBC Satellite Kathrein KEA 1000/W - Wavefield T90 Satlook Digital NIT
Dreeke Geplaatst: 16 juni 2010 Auteur Geplaatst: 16 juni 2010 Bedankt voor de tip... wat blijkt... de stickertjes op de binnenkant bleken verkeerd om te zitten... tja, dan blijf je testen op signaal wat nooit gaat komen Maar het is gelukt! Groet, André
Gast SatMann Geplaatst: 16 juni 2010 Geplaatst: 16 juni 2010 wat bedoel je met : het stickertje zat verkeerd?
Gast Kimble Geplaatst: 16 juni 2010 Geplaatst: 16 juni 2010 Origineel bericht van: SatMann wat bedoel je met : het stickertje zat verkeerd? Ik denk dat hij bedoeld de middelste aanduiding. Kijk maar eens op de sticker. Als je die 2 omdraait, krijg je geen signaal. Over het algemeen vindt ik dergelijke aanduidingen slecht. Gebeurd ook met Harddisks met Slave/Master/Cable-Select, staat er vaak net verkeerd opgeplakt of overdwars.
Dreeke Geplaatst: 17 juni 2010 Auteur Geplaatst: 17 juni 2010 Inderdaad, hier dus ook het geval. De kleine witte stickers met productie informatie waren zo geplakt dat ik uiteindelijk bij logica de switch gedraaid had en daarmee input 8 en de antenne ingang had gevuld bij de start. Dan krijg je weinig beeld te zien op de Dreambox! Groet, André
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen