Daan Geplaatst: 16 juni 2010 Geplaatst: 16 juni 2010 hallo wie kan me beetje helpen met opstellen van een alarmsysteem met camera deze moet ook via internet kunnen lopen dat ik het terein kan overzien ook in het donker heb zitten kijken bij de mm dat is ook niets voor me dit moet het alarmsysteem kunnen: -telefoonmelder -camera nightvision (die bollen) -vanaf thuis in kantoor kijken Dreambox DM8000HD - DM800HD - DM800SE-CABLE - DM500HD - OpenPli Wavefrontier T90 - 5W - 0,8W - 4,8E - 9,0E - 13E - 19,2E - 23,5E - 28,2E
satencom Geplaatst: 16 juni 2010 Geplaatst: 16 juni 2010 je moet even zoeken op professionele bewaking projecten Volgens de wet van Bartjens moet het kunnen En met de vriendelijke groeten Hendrik En Is je Probleem opgelost? Help anderen door te vertellen hoe je dat hebt gedaan.
Moderator Matchless Geplaatst: 17 juni 2010 Moderator Geplaatst: 17 juni 2010 een bewakings systeem van een grootgrutter is geen bewakings systeem maar een kastje wat herrie maakt en lampjes heeft. Het zal een gelegenheidsdiefje wel afhouden maar meer ook niet. Proffecioneel kost iets meer maar uiteindelijk heb je daar meer veiligheid mee. Een smartphone is een hulpmiddel, geen levensstijl Kijk rond IN de wereld in plaats van voorover gebogen NAAR de wereld.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen