Johan45 Geplaatst: 19 juni 2010 Geplaatst: 19 juni 2010 Veel last van een oranje scherm. Heb jij dat niet. Het beeld van Digitenne is ook niet echt geweldig maar het verschil met SD van de satelliet is minimaal. Ik kan dus ook digitenne kijken met de ingebouwde DVB T tuner. Vult u rustig aan !!!
lujo Geplaatst: 20 juni 2010 Auteur Geplaatst: 20 juni 2010 Origineel bericht van: Johan45 Veel last van een oranje scherm. Heb jij dat niet. Het beeld van Digitenne is ook niet echt geweldig maar het verschil met SD van de satelliet is minimaal. Ik kan dus ook digitenne kijken met de ingebouwde DVB T tuner. Johan45, dus je vindt dat het beeld van CanalDigitaal en Digitenne qua SD minimaal verschilt, zodat het niet te zien is? Bedoel je dat alleen voor NED 1 SD of heb je die ervaring ook op andere zenders, Ned 2, RTL 4, SBS, MTV, TMF, Discovery, National Geographics, Animal planet enz.?
Johan45 Geplaatst: 20 juni 2010 Geplaatst: 20 juni 2010 Nee, verder niet getest. Nederland 1 valt op omdat ik hier het WK kan volgen. Vult u rustig aan !!!
Dessie Geplaatst: 21 juni 2010 Geplaatst: 21 juni 2010 Ook ik kan bevestigen dat het beeld via Digitenne vergelijkbaar is met CD. Dit geldt overigens vooral voor de zenders NED1/2/3. Deze kanalen zijn gewoon een stuk beter. Aangezien ik een HD ontvanger heb (maar een SD tv) kan ik ook een vergelijk maken met NED1-HD en NED1-SD via CD. Het beeld dat ik krijg via NED1-SD is veel slechter dan NED1-HD. Dit is vooral te zien bij de wedstrijden waar de belijning gaat flikkeren als ik NED1-SD kijk, maar er goed uit ziet via NED1-HD. Let op: Ik kijk op een SD tv !! Mijn conclusie is dus dat mijn sat ontvanger beter downscaled dan de NOS
David1980 Geplaatst: 23 juni 2010 Geplaatst: 23 juni 2010 Origineel bericht van: lujo Ik ben dan ook erg verbaast van het "slecht" beeld wat we van Canaldigitaal ontvangen. Ik neem aan dat je opzeg brief voor cd al de deur uit is. UPC Horizon + Samsung EU55D8000
lujo Geplaatst: 23 juni 2010 Auteur Geplaatst: 23 juni 2010 Origineel bericht van: David1980 Ik neem aan dat je opzeg brief voor cd al de deur uit is. Je denkt dat, omdat?
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen