Peter Konijn Geplaatst: 16 juni 2010 Geplaatst: 16 juni 2010 1 ding is mij toch niet helemaal duidelijk. Ik heb een standaard pakket dat nu ongeveer 70 euro per jaar kost (met een seca2 kaart). Via mijn canal digitaal kan ik bij zender uitbreiding kiezen voor HDTV voor 5 euro per maand, terwijl dit normaal 14,95 kost. Maak ik een denkfout of kan ik dit gewoon aanvragen en betaal ik dan 1 keer per jaar 70 euro en elke maand 5 euro voor HD en krijg ik een nieuwe seca 3 smartcard ? VU+ SOLO 4K Mut@nt HD1200 DM500HD
Gerard 76 Geplaatst: 16 juni 2010 Geplaatst: 16 juni 2010 Het HD pakket kost 5 euro,ja. Maar je moet hiervoor minimaal het basispakket hebben. Je hebt ook een BasisHD pakket voor 14,95. Dat is voor jou de goedkoopste optie. Er zijn sommigen die "per ongeluk" het HD pakket hebben gekregen bij een STB pakket (wat jij ook hebt) maar normaal gesproken is dit niet mogelijk. Je kaart kun je inruilen voor een SECA3,ja. Weet 't niet zeker,maar ik denk dat dat kosteloos is, wanneer je een basisHD pakket bestelt. Misschien dat anderen hier ervaring mee hebben. Hou er wel rekening mee dat er éénmalige kosten in rekening worden gebracht,9,95 euro dacht ik voor het activeren van je pakket of zo. Maar kijk es op hun site. Het staat er zeker wel op.
Moderator ceesv Geplaatst: 16 juni 2010 Moderator Geplaatst: 16 juni 2010 Ik weet niet of je minimaal het basis pakket moet hebben voor een abo op het HD pakket. Je moet hier denk ik onderscheid maken tussen oude klanten, die het al settop pakket hebben. Die konden het HD pakket bijboeken, en vermoedelijk kan dat nog steeds. Nieuwe abonnees hebben geen mogelijkheid het uitlopende settopbox pakket te boeken, en moeten daarom minimaal het basispakket boeken, i.c.m het HD pakket. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Littlesat Geplaatst: 16 juni 2010 Geplaatst: 16 juni 2010 Als het goed is kun je via mycanaldigitaal een aanbod vinden. Ook kan het zijn dat je gebeld wordt. In dat laatste geval bespaar je in ieder geval administratiekosten... Ook als op mycanaldigitaal voor je een aanbod staat. Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen