lujo Geplaatst: 16 juni 2010 Geplaatst: 16 juni 2010 Ik maak nu gebruik van Gemini 4.70 maar als ik op die rode knop druk dan zie ik alleen EPG voor de zender welke ik op dat moment aan het kijken ben. Bij PLi kreeg ik EPG voor meerdere zenders getoond en pas als ik op de knop info drukte dan kreeg ik EPG voor één zender. Ook als ik op de knop TEXT klik wordt teletekst gestart maar krijg ik niks te zien. Voor teletekst moet ik nu of groene of gele knop drukken en dan Plugin (4) kiezen om teletekst te krijgen. Kan ik teletekst weer aan knop TEXT toewijzen?
Gast Sinbad Geplaatst: 16 juni 2010 Geplaatst: 16 juni 2010 Bij de audioknop zit ergens de keuze tussen' channels epg of multi epg' kies voor de multi epg en dan heb je t' voor meerdere kanalen.. gr sinbad
lujo Geplaatst: 17 juni 2010 Auteur Geplaatst: 17 juni 2010 Origineel bericht van: Sinbad Bij de audioknop zit ergens de keuze tussen' channels epg of multi epg' kies voor de multi epg en dan heb je t' voor meerdere kanalen.. gr sinbad Heb het gevonden door eerst op volgende combinatie te gebruiken: OK --> INFO --> channels epg of multi epg Goed verstopt zeg :-) En nu blijft mijn vraag nog kan ik teletekst toewijzen aan de knop TEXT, want nu lijkt het dat die geen nut heeft....
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen