alstare Geplaatst: 17 juni 2010 Geplaatst: 17 juni 2010 Hey, ik heb momenteel rotorsetup met 1 ontvanger DM7000. Ik ga nu een 2de ontvanger bijkopen voor boven, DM500HD. Ik heb niet veel zin om nog een schotel bij te plaatsen en zou het graag combineren op 1. Wat is de meest aangeraden setup ? Ik wil 13,19 en 28 oost kunnen ontvangen. 3 twin lnb's met 2 diseq switchen in een vaste setup ? Kan ik hiervoor een gewone triax schotel gebruiken of heb ik een andere nodig ? Alvast bedankt voor de feedback.
vGnp Geplaatst: 17 juni 2010 Geplaatst: 17 juni 2010 Lees dit draadje maar eens door. Maar dan uitvoeren met Twin LNBs. Edit: Ik ga er van uit dat je 23,5E ook wilt gaan ontvangen, je hebt immers een HD ontvanger op het oog. vGnp VU+ Ultimo4K - FBC Cable - VU+ Ultimo4K - FBC Satellite Kathrein KEA 1000/W - Wavefield T90 Satlook Digital NIT
alstare Geplaatst: 17 juni 2010 Auteur Geplaatst: 17 juni 2010 Bedankt voor de link, dat is idd ongeveer hoe ik het in gedachten had :)En inderdaad 23,5 zal ik ook nodig hebben, even vergeten dat de HD zenders daar zitten ipv 19... ik zit nog in het non HD tijdperk nu
satencom Geplaatst: 17 juni 2010 Geplaatst: 17 juni 2010 wil je het draaibaar systeem behouden dan ,dat zou ook kunnen met twee ontvangers een vaste op stelling is veel sneller voor allebei ontvangers dan is een triax 78 cm of groter wel de goede keus en dan voor de 4 satellieten twin lnb's 19,2.....23,5....13....28,2 en een Triax Multiblock 4 Lnb Houder en 2 DiSEqC Swits Volgens de wet van Bartjens moet het kunnen En met de vriendelijke groeten Hendrik En Is je Probleem opgelost? Help anderen door te vertellen hoe je dat hebt gedaan.
Gast SatMann Geplaatst: 17 juni 2010 Geplaatst: 17 juni 2010 zoals Satencom het zegt is het zeker goed. wil je nog wat verder gaan, leg dan 80 euro bij en koop een T90. dan kan je een pak meer lnb's op zetten in de toekomst en heb je een veel grotere vrijheid. ik zou eerlijk nooit meer en triax zetten, je hebt een enorme luxe met een T90...maar ja, het is een grote schotel, maar je weerreserve is ook hoog. tmoet natuurlijk nog mogen van diegene die thuis een broek draagt
alstare Geplaatst: 17 juni 2010 Auteur Geplaatst: 17 juni 2010 Origineel bericht van: SatMann wil je nog wat verder gaan, leg dan 80 euro bij en koop een T90. .... tmoet natuurlijk nog mogen van diegene die thuis een broek draagt Daar had ik ook al eens naar gekeken maar het is inderdaad weer 80 euro duurder en ik heb de vrouw des huizes juist zover gekregen dat ik een DM500HD mag kopen...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen