Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Sinds gisteren heb ik een EMP-Centauri diseqc switch tussen de big bisat en de dreambox 8000. Het schakelen tussen de verschillende satelliet posities verloopt prima.

Deze switch heeft ook een antenne ingang en heb daarop een antenne. Als ik de televisie aansluit op de switch heb ik netjes DVB-T beeld. Echter, wanneer ik de Dreambox gebruik (zowel DVB-S kaart als DVB-T kaart aangesloten) bevriest het DVB-T beeld na een paar seconden.

Echter, gebruik ik de PiP functie met in het ene scherm een satelliet kanaal en in het andere een Digitenne kanaal, dan bevriest het beeld niet!

Kan iemand mij aangeven wat ik verkeerd doe?

Groet, André

Gast Jeroensky
Geplaatst:

Waarom DVB-T(SD) als je DVB-S2(HD) tuners (2x!)hebt, veel hogere kwaliteit.

Zenders die je vind op Digitenne pakket zitten ook bij CanalDigitaal, maar dan dus in hogere kwaliteit.

Over tijdje gaat DVB-T ook HD worden(DVB-T2).

Geplaatst:

Rond Amsterdam heb je AT5 via Digitenne, waarschijnlijk zijn er in de rest van Nederland ook lokale omroepen te ontvangen via DVB T.

Ik heb 2X DVB-S en 1X DVB-T in de 8000, en geen problemen met stilstaand beeld.

DM8000 ruDREAM Infinity X

Gast Jeroensky
Geplaatst:
Origineel bericht van: deeejeee
Rond Amsterdam heb je AT5 via Digitenne,

Sinds wanneer is dat dan?
Vier dagen geleden nog digitenne tuner (topfield) gereset en channels laten scannen(tbv retour zenden en opzeggen digitenne).
RTV-NH zit er op, maar ik zie echt geen at5 in de lijst. En aangezien digitenne maar 1 regiozender heeft.
Was het niet zo dat AT5 (helaas) alleen via UPC doorgegeven wordt, omdat upc die zender gekocht heeft?

Alles wat ik hier(postcode 1078) 4 dagen geleden op Digitenne kan ontvangen zit in +- 4x betere kwaliteit allang op CanalDigitaal. Alleen private spice niet.(maar daarvoor heeft cd dan 3 andere ero zenders,of nee 4 maar eentje is voor doelgroep gay men, met aparte abbo...)
Geplaatst:

's avonds op Eredivisie2/AT5.

Ik ben allergisch voor pollen en mensen die regels uitvaardigen, maar er zichzelf niet aan houden.

Amstrad650D2Mac>>TF5000PVR>>etc.>>/DB7025+/TF5300KPN,VU+Duo Moteqc2100a-schotel 1mtr-X-Cam/Aston 1.05.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen