alstare Geplaatst: 17 juni 2010 Geplaatst: 17 juni 2010 Hey, ik ga binnekort mn DM7000 naar zolder verhuizen en op een BENQ projector aansluiten.MP512ST. Deze heeft een composite,s-video en een RGB Dsub aansluiting. De DM7000 heeft enkel de scartaansluiting. Zou het veel verschil maken in beeldkwaliteit of ik deze aansluit via scart-composite tov scart-svideo of rgb ? En is RGB wel mogelijk aangezien het hier geen 3 tulpstekkers zijn maar een dsub stekker op de projector ?? Ik geraak er niet echt wijs uit...
Tonskidutch Geplaatst: 17 juni 2010 Geplaatst: 17 juni 2010 er zijn heel wat verloopstekkers en adaptors voor deze opgave enkel de vraag wat je beste beeldweergave wordt in volgorde van kwaliteit (principieel) composite (cvbs of fbas) component (tot 720p) s-video euro - scart (kan bovenstaand + RGB indien stekker kompleet gesoldeerd) dvi (voor High Definition tv) van scart naar >>> s-video is het meest gebruikelijke bij beamers daarvoor is een simpele scart >>> s-video (in/out) adapter en een goede s-video kabel genoeg ciao Nothing Compares 2U Jimmy Scott
alstare Geplaatst: 17 juni 2010 Auteur Geplaatst: 17 juni 2010 thanks dat is een duidelijk antwoord, s-video zal het zijn
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen