Jaster Geplaatst: 17 juni 2010 Geplaatst: 17 juni 2010 Ik heb even na een lange tijd weer eens mijn image (laatste fantacy) vernieuwd. Maar nu ben ik even kwijt welke files ik ook alweer moet aanpassen. Ik heb het cccam.cfg geplaats in var/etc maar heb deze aangepast naar chmod 755 , dit is toch correct. Alleen staat mij iets bij dat ik ook nog andere files moest aanpassen maar ik weet niet meer welke :-( Kan iemand mij hiermee helpen. Thanx, Jaster May the force be with you
bash! Geplaatst: 17 juni 2010 Geplaatst: 17 juni 2010 Doe een chmod 755 op CCcam in de map var/emu Controleer daarna of je CCcam met de hand kan starten via de cli. Gr, Bas There is nothing wrong with having a strong opinion... if it comes with an open mind!
Jaster Geplaatst: 18 juni 2010 Auteur Geplaatst: 18 juni 2010 Bedankt voor je reactie..., maar krijg helaas de melding dat er geen CCCam is gevonden.. Als ik deze via het menu wil installeren doet ie niks. Hoe kan ik deze via FTP aanmaken, als dat kan?? Jaster May the force be with you
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen