Ga naar inhoud


[RE-9000HD] PVR programmeren via internet


Pameijer

Aanbevolen berichten

Weet iemand of het mogelijk is om de recorder van de Rebox 9000HD te programmeren via internet. Of nog mooier, via m'n iPhone? Lijkt me ideaal om vanuit Verweggistan de EPG te checken, en aan te vinken wat opgenomen moet worden in mijn huisje in Groningen!

 

Ik kan hier weinig over vinden op internet, dus vermoed van niet. In een artikel in de nieuwste TELE-magazine staat vermeld dat de meeste moderne receivers via het internet te bedienen zijn, weliswaar alleen vaak basale functies, maar toch.

 

Wanneer de Rebox dit niet kan, welke ontvanger is er die dit wel kan, en ook twintuner heeft, PVR, interne HDD, ongecodeerd kan opnemen, time-shifting, CDS fastscan heeft en uiteraard HD is?

Link naar reactie
Delen op andere sites


Nee, dit is niet mogelijk.

Volgens mij bestaan er geen ontvangers die aan al jouw genoemde wensen volstaan.

Misschien een Dreambox met een of andere exotische plugin maar die vraag kun je dan beter in het Dreambox forum stellen.

 

Mac Mini M2 2023 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zou mooi zijn als dit mogelijk zou zijn in de AAF webinterface dan kun je er bij met verschillende middelen.

 

Ik ben al even naar het zoeken geweest of ik de timer config file kan vinden maar in het toegankelijke gedeelte (root) kan ik hem niet vinden.

 

zou een brenger zijn als we dit voor elkaar krijgen. Mogelijk via een Plugin.

Link naar reactie
Delen op andere sites

De Topfield 6000 kon ik ook programmeren via WEB, was erg gemakkelijk. Kon via die webpagina ook via de smartphone programmeren.

 

Ik mis het wel op de Rebox.

Ik snap ook niet dat dit niet kan.

Via netwerk te benaderen, lijkt me dan toch dat dit te maken moet zijn voor de software leverancier.

Kan me niet voorstellen dat er niet meer vraag naar is.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...